Eirikca Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei. Får kun frem svart / hvitt bilde på tv'en når jeg kjører signalene via S video fra laptopen. Litt brainstorming? Eirik Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 bytt til PAL og sjekk om tvn din støtte S-Video signaler tv har du? Lenke til kommentar
Eirikca Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 bytt til PAL og sjekk om tvn din støtte S-Video signalertv har du? 5267084[/snapback] 28" wide fra Finlux (tidligere Nokia) Tv'en har inngang til S-Video på forsiden, så ikke noe problem der. Med PAL mener du? Jeg får signaler inn, og oppløsningen er bra - men altså i svart-hvitt.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 det er 2 ting som kan være fubar når du får svart/hvitt over s-video.. Det er: #1 : TVn din støtter ikke S-VIDEO. #2 : Du kjører NTSC fra laptopn som er 60Hz og du har en PAL TV som kjører 50Hz. Funker ikke helt med andre ord. Går an å endre i skjerminnstillinger. Eventuelt i bios på bærbare pcr Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Siden dette spørsmålet kommer ca daglig og ingen søker eller sjekker har jeg funnet fram denne som folk kan lese på. Blir nok en del ganger jeg poster den framover :!: Lenke til kommentar
Eirikca Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Siden dette spørsmålet kommer ca daglig og ingen søker eller sjekker har jeg funnet fram denne som folk kan lese på.Blir nok en del ganger jeg poster den framover :!: 5267322[/snapback] Tange makk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå