Sgt_Stilongs Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Finnes det noen kode/cheat for å få mer penger, eller en kode som låser opp alle bilene på spillet? Skal spille sammen med noen venner i helgen og da er det så kjedelig å bare spille med de få bilene som er låst opp fra før, pluss noen middelsgode biler jeg har klart å låse opp i karrieremodus. Har bare sett disse tre kodene til nå: *Up, Down, Up, Down, Left, Rright, Left, Right - Unlocks Burger King Challenge *Left, Left, Right, Right, Up, Down, Up, Down - Unlocks Castrol Ford GT *Up, Up, Down, Down, Left, Right, Up, Down - Unlocks an extra marker in shops Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Porsche Cayman: Press L1, R1(3), Right, Left, Right, Down at the "Press Start" screen. Castrol Syntec Ford GT: Press Left, Right, Left, Right, Up, Down, Up, Down at the "Press Start" screen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Jeg vil anbefale CheatHappens for alt mulig av cheats, alle platformer og film og DVD. Hva mer trenger man? Endret 7. desember 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Porsche Cayman:Press L1, R1(3), Right, Left, Right, Down at the "Press Start" screen. Castrol Syntec Ford GT: Press Left, Right, Left, Right, Up, Down, Up, Down at the "Press Start" screen. 5266973[/snapback] Har porscha... Jeg vil anbefale CheatHappens for alt mulig av cheats, alle platformer og film og DVD. Hva mer trenger man? 5266993[/snapback] De hadde ikke noe mer enn de andre jeg har sett på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå