keramikklampe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei Skal ha nytt skjermkort (AGP X850XT PE PowerColor) og antar da at jeg trenger ny PSU (gamle er på 250Watt) Kom fram til de to her: komplett.no Cooler Master 480W Komplett.no Hiper Type-R 580W Er ute etter minst mulig støy. Noen som har peiling? Ser at Cooler Master har 400.000timer MTBF, det er vel bra, eller er det normalt? Pluss den har sånnet stiligt "watt-forbruk" display. Men Hiper'en er skikkelig billig og den har en del mer effekt (men trenger ikke mer effekt då..) såå.. hva sier Dere? Lett eller vanskelig valg? Forhånds takk -Hans F Madsen Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ville absolutt valgt Hiper . Oser kvalitet lang vei. Du får eliminert kabelrot. Meir enn nok strøm. Lite støy. Viftene kjører ei stund etter at pc-en er slått av. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vurdert en MIST 500W=? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ville absolutt valgt Hiper . Oser kvalitet lang vei. Du får eliminert kabelrot. Meir enn nok strøm. Lite støy. Viftene kjører ei stund etter at pc-en er slått av. Enig! Har denne selv, og er meget fornøyd! Det beste med den, er at man selv kan velge hvor mange kabler man ønsker å ha tilkoblet. Har man f.eks ikke PCI-E, S-ATA, diskettstasjon o.s.v, kaster man ut disse kablene og VIPS...mye mindre "rot" i kabinettet! Alle kabler er dessuten sleevet og UV reaktiv. God ytelse og meget stillegående! Anbefales! Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 hmm.. såpass, jaja, får vel gå for den Hiperen da (men må jo vente på skjerkortet skal komme på lageret uansett) ang MIST, så selger de ikke den hos verken psutstyr eller komplett, og iom jeg skal kjøpe skjermkort og dill derifra, så.. ja.. du vett.. men var det ingenting negativt med Cooler master'en då? må jo vær litt gøy med watt forbruk display? uansett, er en stemme i hode mitt som seier "slutt å diskuter! og bare kjøp å bli ferdi med det" Lenke til kommentar
spyro Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 kjøp hiperen, når du bruker den og du ikke trneger mer enn 400w f. eks. trenger ikke viftene på den kjøre på så mye guffe som de på cooler masteren fordi du trekker ikke like mye % om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) du blir ikke skuffet med en Hiper! (har den selv! 8)) Endret 8. desember 2005 av Be__bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå