Gå til innhold

Ezydvd.com og dvdsoon.com

Anbefalte innlegg

Hallå.

Jeg leste tråden til han som ville bestille filmer fra utlandet, og vurderte play.com. Der var det noen som nevnte dvdsoon.com og ezydvd.com. Jeg klikket innom disse sidene, og der var jo prisene så latterlig lave at jeg måtte le. Sopranos tredje sesong kosta rundt 360,- på ezydvd, og de to første sesongene var enda billigere!

Men så kommer jo porto... og denne fascist-tollen, og moms... er det noen som har erfaringer med de to nevnte butikkene og kjøp på over 200,-? Er de kule og krysser for gave? Er det mye i porto og drit?

Ride on.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet fra Ezydvd og de sender alle pakkene uten faktua i pakken. De sender tilogmed med privat avsender hvis du ønsker. Problemet er bare at tollvesenet ringer til deg( i mitt tifelle i allefall) og ber om bevis for at det er en gave og at verdien ikke overstiger 500,- NOK. I mitt tilfelle måtte jeg betale moms siden verdien oversteg 500,-NOK. Har kanskje en annen webshop i Cannada på hånden hvor disse problemene er løst. Gjør en test hos dem nå så hvis noen er innteresert så kan dere sende meg en privat melding. Så tar jeg kontakt og forteller hvilken webshop og hvordan hvis det går smertefritt

graveyard85

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...