Kenti Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) God kveld, Har laget en hjemmeside for noen bekjente, og designet er forsovidt godkjent fra deres side. Men tenkte jeg skulle be om noen tilbakemeldinger her for moro skyld. Siden er ikke 100% ferdig ennå, men ikke så langt unna. Skal bl.a. skrive om inkluderingen av sidene i php. Uansett, er ikke koden jeg vil ha tilbakemelding på, men designet. Siden finner dere her. http://student.iu.hio.no/~s123692/brem5/in...?side=historikk Edit: kontaktskjemaet er ikke tilgjengelig foreløpig. Endret 10. desember 2005 av Kenti Lenke til kommentar
memix Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva med å gi link til noe annet enn din Localhost? Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Hehe, sorry. Det er fikset nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Så jo ganske greit ut det der.. fint arbeid Lenke til kommentar
memix Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fint design må jeg si Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fin, sober design. Har du brukt Dreamweaver ? Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for tilbakemeldingene så langt =) Har kun brukt photoshop og html / css. Bruker Dreamweaver for enkelhets skyld, men aldri designview. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 *bump* Det var ikke rare tilbakemeldingene, så jeg bumper den Lenke til kommentar
Sloggy Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Siden er grei nok den, men menyen burde vært mer tydelig Lenke til kommentar
NooN Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 likte designet veldig bra... fint arbeid! Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 likte designet veldig bra... fint arbeid! Takker for det, NooN! Siden er grei nok den, men menyen burde vært mer tydelig thumbup.gif Mener du da at den skal være et mer blikkfang, eller at den rett og slett er vanskelig å lese? Er det sistnevnte er jo ikke det bra, men det er med hensikt at menyen ikke skal stå så veldig fram. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Veldig kort: Pen grafikk og alt det der, skiller seg ut fra mengden, men fargene var litt kjedelige. Du kunne for eksempel ha prøvd å få med et par farger til i tekst osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå