Unlimited Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hi, Hva må jeg gjøre for å bli kvitt den anti virusen? Etter at jeg går til Add or Remove ... og klikker på remove McAfee får jeg opp det vinduet som er vist på vedlegg!! hva må jeg gjøre? hele pc'n virker treg nå! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har du prøvd i sikkermodus? Er det lenge siden du formatérte pcen? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Skjedde noe av det samme hos meg. Skulle teste McAfee. Men da jeg skulle avinstallere, kom det bare masse med slike feilmeldinger. Gikk heller ikke i sikkerhetsmodus. Men siden jeg byttet til ny HD, instalerte jeg alt på nytt. Aldri mer McAfee på meg. Er nå den lykkelige eier av NIS 2006 Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Har du prøvd i sikkermodus? Er det lenge siden du formatérte pcen? 5266165[/snapback] jeg har ikke prøvd i sikkermodus da! skal prøve det...det er jo lenge siden sist jeg gikk inn i sikkermodus har ikke formatert pc'n på lenge nå! kanskje bør gjør det asap Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Skjedde noe av det samme hos meg. Skulle teste McAfee. Men da jeg skulle avinstallere, kom det bare masse med slike feilmeldinger. Gikk heller ikke i sikkerhetsmodus. Men siden jeg byttet til ny HD, instalerte jeg alt på nytt. Aldri mer McAfee på meg. Er nå den lykkelige eier av NIS 2006 5266408[/snapback] jeg har oxo installert Norton SystemWorks 2006...men hele systeme jobber treg...kanskje Norton SystemWorks står bak det? men jeg skal aldri installere McAfee...no more crap Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Det gikk ikke, jeg fikk igjen det vinduet har installert en avinstaller program...den virker ikke heller!! WTF? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hallo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå