Skogslik Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er det vert og kjøpe en RBG kabel fremfor den som følger med? Skall brukes på en philips 32 tomers widscreent tv. Vill det se bra ut på et slikt tv med RBG?? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er det vert og kjøpe en RBG kabel fremfor den som følger med? Skall brukes på en philips 32 tomers widscreent tv. Vill det se bra ut på et slikt tv med RBG?? 5266013[/snapback] jeg har det og fargedybden blir mye klarere på skjermen. husk at tven din må ha støtte for RGB signaler men det har den sikkert Lenke til kommentar
qbee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 helt klart vert det bildet blir penere og klarere Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) DETTE er forskjellen på den medfølgende scarten og en advanced scart (rgb). Trykk på bildene for å se skikkelig, bildet til høyre (med rgb) blir forvrengt i forhådsvisningen. Endret 7. desember 2005 av Milorg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Det var ganske mye klarere ja Men det var litt merklige bilder?? det var vell på grunn av at du tok bilde av tvn det? Tvn støtter RPG ja ka koster en slik kabel? Endret 7. desember 2005 av gas Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fra 199,- til 299,- ettersom hvor du kjøper den. Verdt hver krone Lenke til kommentar
draum Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg vil også ha RQV ! Lenke til kommentar
kulis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 synd det ikke er mulig å finne en slik kabel i tr.heim. noen som har sett sjapper her som selger den? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Di selger da det på Spaceworld og Elkjøp butikker Har dere ikkje slike butikker der oppe i Nor? skulle da tro det Og til deg milorg: Bildet på tvn er vell ikkje så kornette liksom?? det er klarere på Tvn når du spiller? Endret 8. desember 2005 av gas Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Til Milorg: Er det virkelig så stor forkjell på kvaliteten som du viste på bildene der over? (Da blir jeg søren meg imponert) Eller kan det hende det første bildet er uskarpt? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja det er så stor forskjell... RGBkabel sender de tre grunnfargene ®ed(G)reen(B)lue som egne signaler, istedenfor å sende alt i samme signalet som en vanlig scartkabel. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Til Milorg: Er det virkelig så stor forkjell på kvaliteten som du viste på bildene der over? (Da blir jeg søren meg imponert) Eller kan det hende det første bildet er uskarpt? 5271119[/snapback] Ja, bildene viser hvor stor forskjell det er. Det første bildet er ikke mindre skarpt enn det andre. Effekten på normal avstand til TV'en er et dramatisk skarpere bilde. Jeg trodde bedre kabler var for audio/video freaker. Nå er jeg overbevist. Som sagt, betydelig skarpere bilde og klarere farger. Anbefales. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Di selger da det på Spaceworld og Elkjøp butikker Har dere ikkje slike butikker der oppe i Nor? skulle da tro det Og til deg milorg: Bildet på tvn er vell ikkje så kornette liksom?? det er klarere på Tvn når du spiller? 5270507[/snapback] Virker kanskje kornete ettersom bildet er tatt på kloss hold. Men som nevnt over er effekten et betydelig bedre bilde. Det minner om forskjellen med/uten briller for en som er nærsynt, hvis det forklarer noe Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er også overbevist. Mangler bare en link til billigste sjappe som selger skiten nå.. anyone? I samme slengen, når kommer det spill det faktisk lukter svidd av til denne boksen her? Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Di selger da det på Spaceworld og Elkjøp butikker Har dere ikkje slike butikker der oppe i Nor? skulle da tro det Og til deg milorg: Bildet på tvn er vell ikkje så kornette liksom?? det er klarere på Tvn når du spiller? 5270507[/snapback] Virker kanskje kornete ettersom bildet er tatt på kloss hold. Men som nevnt over er effekten et betydelig bedre bilde. Det minner om forskjellen med/uten briller for en som er nærsynt, hvis det forklarer noe 5271721[/snapback] Jaha, så du tror alle er "like" nærsynte? Det er rimelig stor forskjell på hva jeg ser (Med -3 og -2.75) enn det broren min gjør (med -11) Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Jeg bestilte meg Joytech 360 RGB som tom. har flere tilkoblingsmuligheter og levert til 140,- Endret 9. desember 2005 av Deuz Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Di selger da det på Spaceworld og Elkjøp butikker Har dere ikkje slike butikker der oppe i Nor? skulle da tro det Og til deg milorg: Bildet på tvn er vell ikkje så kornette liksom?? det er klarere på Tvn når du spiller? 5270507[/snapback] Virker kanskje kornete ettersom bildet er tatt på kloss hold. Men som nevnt over er effekten et betydelig bedre bilde. Det minner om forskjellen med/uten briller for en som er nærsynt, hvis det forklarer noe 5271721[/snapback] Jaha, så du tror alle er "like" nærsynte? Det er rimelig stor forskjell på hva jeg ser (Med -3 og -2.75) enn det broren min gjør (med -11) 5271821[/snapback] -11! Sykt, jeg har -2 0g -2.5 tror jeg og ser ganske dårlig synes jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er det denne dere diskuterer? http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox3...edscartavcable/ Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Er det denne dere diskuterer? http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox3...edscartavcable/ 5272383[/snapback] Ja, bortsett fra at idiotiske Microsoft har fucket opp og priset den til 2595 på siten ? Den koster 200-300kr. Endret 9. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Ok Da blir det nok inkjøp av RBG kabel Men lyd da? det er vell ikkje det i den kabelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå