Gå til innhold

Bilder av min første casemod. (medium 56K advarsel)

Anbefalte innlegg

Hadde min lian li under kniven i helgen, og resultatet ser dere her.

Et par ting er jeg riktignok klar over. Jada, det har blitt gjort før... og blått lys er på vei ut...(skal bytte det med grønt en vakker dag :wink:

Jeg prøvde og skape noe som ikke var for vanskelig, litt diskré, og samtidig litt oppsiktsvekkende. Tror det ble bra.

Bildene er litt dårlige. Mulig jeg bytter ut noen, når det blir skikkelig dagslys.

Info:

Hva jeg har gjort med kassa, var det liksom meningen bildene skulle forklare, men bare spør :smile:

Planer: Monter en bryter til katode. Fikse opp i litt kabelrot. Kabinettet skal flyttes til en bedre plass - snarest!

Uten lys

DSC00192.jpg

Med lys

DSC00195.jpg

Stealth front

DSC00180.jpg

Åpen. Har diskettstasjon også, men den snudde jeg, og plasserte inni kabinettet... :smile:

DSC00181.jpg

Frostet plexi i ubrukt viftehull på toppen.

DSC00183.jpg

Detaljer :wink:

DSC00194.jpg

Til folket på forumet: tusen takk! Det hadde nok ikke blitt noen modd uten god hjelp og ideer herfra!

Hardware hvis noen lurer:

P4 1,6 @ 2,4

Corsair 256 ram

WD 80 GB

Radeon 8500

Vannkjøling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hullet på toppen var der når jeg kjøpte kabinettet. Det er visst der på alle nye lian li i den serien.

Hadde det vært opptil meg, hadde det ikke trengt og være der siden jeg ikke har noe vifte der. Men så kom jeg på ideen om og legge en plexibit under.

-------------

Plexien i siden fikk jeg et firma som driver med gravering til og lage. Tror de brukte laser. Det var utelukket for meg fra dag en, og frese ut det motivet for hånd. Så stø er jeg ikke på kanelhånda! :lol: Men hullet i siden (og alt det andre) laget jeg selv. Brukte stikksag, fil, og sandpapir på en treklosse til og jevne kantene. Aluminium er mykt, så det er lett og pusse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...