Arctic Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hadde min lian li under kniven i helgen, og resultatet ser dere her. Et par ting er jeg riktignok klar over. Jada, det har blitt gjort før... og blått lys er på vei ut...(skal bytte det med grønt en vakker dag :wink: Jeg prøvde og skape noe som ikke var for vanskelig, litt diskré, og samtidig litt oppsiktsvekkende. Tror det ble bra. Bildene er litt dårlige. Mulig jeg bytter ut noen, når det blir skikkelig dagslys. Info: Hva jeg har gjort med kassa, var det liksom meningen bildene skulle forklare, men bare spør :smile: Planer: Monter en bryter til katode. Fikse opp i litt kabelrot. Kabinettet skal flyttes til en bedre plass - snarest! Uten lys Med lys Stealth front Åpen. Har diskettstasjon også, men den snudde jeg, og plasserte inni kabinettet... :smile: Frostet plexi i ubrukt viftehull på toppen. Detaljer :wink: Til folket på forumet: tusen takk! Det hadde nok ikke blitt noen modd uten god hjelp og ideer herfra! Hardware hvis noen lurer: P4 1,6 @ 2,4 Corsair 256 ram WD 80 GB Radeon 8500 Vannkjøling. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Meget stilig! Bra finish, ikke for mye surr! Hva brukte du til å kutte ut hullet (hullene) i toppen? Dremel? Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Kult!! Hvordan lagde du bildet på plexien? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Hullet på toppen var der når jeg kjøpte kabinettet. Det er visst der på alle nye lian li i den serien. Hadde det vært opptil meg, hadde det ikke trengt og være der siden jeg ikke har noe vifte der. Men så kom jeg på ideen om og legge en plexibit under. ------------- Plexien i siden fikk jeg et firma som driver med gravering til og lage. Tror de brukte laser. Det var utelukket for meg fra dag en, og frese ut det motivet for hånd. Så stø er jeg ikke på kanelhånda! Men hullet i siden (og alt det andre) laget jeg selv. Brukte stikksag, fil, og sandpapir på en treklosse til og jevne kantene. Aluminium er mykt, så det er lett og pusse. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 dødsbra signatur du har Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 15:03, Arctic skrev:Plexien i siden fikk jeg et firma som driver med gravering til og lage. Bor du i Oslo? Hvilket firma? Pris? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Skjekk PM Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 henter mitt grønne katodelys imorra :razz: (blått duger da) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hvilke firmaer driver med slikt? Har et avansert motiv som jeg godt kunne tenkt å få profesjonelle til å ordne Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 http://kvasir.sol.no/cgi-bin/search.cgi?q=...l=&what=bransje 38 stykker... :wink: Lenke til kommentar
durabit Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Lurt å snu floppyen. Den brukes jo nesten aldri. Bruker selv nesten bare ZIP. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 bruker ei noen eksterne lagringsmedium :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå