Tha sims Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Hehe, resistor og transistor går ofte i surr hos meg . Hvis det ikke hadde vært mye stress for deg, så hadde det vært fint Jeg ble litt fenget med av boksen. Den var genial Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg hadde nok kjøpt en... Lenke til kommentar
rozon Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 OI!! så du har tenkt å ha den montert i badekaret, bake på "maskin siden", der er der nokk strengere krav til kapsling. Lurer på om det er en sone 1. Som fagmann så må eg be deg om å overhode ikke bruke en PSU eller noe annet hjemme mekket bak der...... Som privatpers så fra annbefaler jeg å gjøre det, men det er ditt valg.... Er ikke der noen muligheter å få flytter strømforsyningen ut fra badet, bare ha en tilførselkabel? Dette er nøye beskrevet av NEK 400 og om du skal følge den så må du benytte deg SELV her tror jeg: på folkemunnet lavspent. 5274477[/snapback] Bah, leser poster alt for fort jeg. Trodde han hadde et rom bak på badet. Er NEK 400 erstattningen for FEB91? Holder meg til NEK420 på jobben jeg, og der er sone 1 noe helt annet enn vannproblemer... Hirr... Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hmmm.... er ikke NEK 400 normen mens FEB er rettledene? Husker ikke helt hvordan det var dette der..... Boksen var 196 x 112 x 60 mm, den største de hadde Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hei igjenn! Takk for at du tok deg bryet å måle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå