gamerman Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei Hørte på kanal24 her om dagen og de har spilt Coldplay 2 ganger som jeg har hørt . Den hadde noe med Brother Please i seg . Er dette en ny singel ? Hva heter den ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sangen heter "Talk" er fra albumet X&Y som kom før sommeren iår. Kan kjøpes her: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=497322 Veldig bra. Faktisk verdt penga Talk - Coldplay Oh brother I can't, I can't get through. I've been trying hard to reach you, 'cause I don't know what to do. O brother I can't believe it's true. I'm so scared about the future and I wanna talk to you. Oh, I wanna talk to you. You can take a picture of something you see. In the future, where will I be? You could climb a ladder up to the sun, or write a song nobody has sung or do something that's never been done. Are you lost or incomplete? Do you feel like a puzzle you can't find your missing piece? Tell me how you feel, Well I feel like they're talking in a language I don't speak. And they're talking it to me. So you take a picture of something you see. In the future, where will I be? You could climb a ladder up to the sun, or write a song nobody has sung or do something that's never been done. Do something that's never been done. [long instrumental] So you don't know where your going and you wanna talk. But you feel like you're going where you've been before. Tell anyone who listens that you feel ignored. And nothing's really making any sense at all. Let's talk, Lets talk. Let's talk, Let's talk Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Og sånn til neste gang bruker vi stickyen, eller hva? Endret 7. desember 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Og sånn til neste gang bruker vi stickyen, eller hva? 5266668[/snapback] dumt av meg å være så uoppmerksom Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå