Edmund Blackadder Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei! Jeg har tenkt å skaffe meg et nytt godt headset til spilling. Det er viktig at Micen er god, lyden er god (altså et kvalitetsprodukt) er behagelig å ha på (Altså ikke presser for mye mot hodet så etter noen timers bruker blir hodet helt flatklemt), og den kan ikke være slike som er bak ørene hvis dere skjønner hva jeg mener.. Det skal være oppå hodet. Veldig flott hvis dette gikk an å svare på raskt. Takker så mye! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror Beyerdynamic dt234 stiller bra i den prisklassen. Har personlig ikke prøvd dem, men har bare hørt gode ord om dem og versjonen uten mikrofon. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for svar men den var akkurat over min prisklasse. 900kr Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg har et par koss sb/45 og er fornøyd med dem. bare ikke kjøpt de hvis du har stort hode:p Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Så faktisk nettopp på den og bestemte meg for å kjøpe den . Jeg har et lite flott hode så det går fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå