anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 jeg gidd ikke å lage så mye oppstyr bare for å feste den.. tror ikke superlim vil holde den på plass heller.. veit ikke Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 jeg gidd ikke å lage så mye oppstyr bare for å feste den.. tror ikke superlim vil holde den på plass heller.. veit ikke 5298313[/snapback] Superlim klarte å holde fingrene mine sammen, tror ikke det er så dumt. Eller sånn dings man fester plexi med! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 her er et bilde av pilot-bryten, som jeg har festet til lysrørene! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Trodde du skulle feste den til power jeg... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 jeg kjøpte jo to så den andre er festet til power! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 men nå kom vi litt bort fra det jeg spørte om:P altså, hvordan kan jeg få festet lysrørene? hvis dere ikke veit hva jeg snakker om, så se på innlegget jeg skrev litt tidligere! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Som jeg skrev (som du sikkert ikke så) så anbefalte jeg slik greie man fester plexi/lexan med... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 så veit jeg ikke hva slags "greie" det er da.. dessuten har jeg veldig lite lyst til å kjøpe noe bare for å få festa den.. må være en enkel måte! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) men nå kom vi litt bort fra det jeg spørte om:P altså, hvordan kan jeg få festet lysrørene? hvis dere ikke veit hva jeg snakker om, så se på innlegget jeg skrev litt tidligere! 5298545[/snapback] har et forslag som er både enkelt å greit, etter min mening. bor et hull i hver sin ende av klossen, du får plass til et 2 eller 3 mm bor der. bor to hull til feste på kassa og bruk gjenge stang, de får du helt ned i 2 og 3 mm, og i hvertfall 3 mm. skru den ned i klossen og mutter og skive på oversiden. det er det jeg kom på i farta Edit: eller stål tråd Endret 16. desember 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå