Gå til innhold

Prosjekt: "Flat Black Box"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikkeno problem med bildene, går ned på en to tre! Hvortid blir neste update? Ser ut som et bra prosjekt, bra non gjør noe med disse desktop kabinettene :p Se på tråden min for ideer, skal nemlig modde et selv :) (finne link først)

EDIT: Link

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Vifta så bra ut ;)

Hva med å resize bildene? :realmad: Sitter på ISDN nå :( tar 1000 år å laste bildene ned :cry:

5286864[/snapback]

Å hold munnen. Bildene overskrider ikke maks størrelse, så hvis du vil se dem i full størrelse er det ditt problem at det går tregt.

Ellers så kan jeg anbefale å bruke Imageshack.us. De har automatiske thumbnails. Kjempelett.

Lenke til kommentar
Vifta så bra ut ;)

Hva med å resize bildene? :realmad: Sitter på ISDN nå :( tar 1000 år å laste bildene ned :cry:

5286864[/snapback]

Å hold munnen. Bildene overskrider ikke maks størrelse, så hvis du vil se dem i full størrelse er det ditt problem at det går tregt.

Ellers så kan jeg anbefale å bruke Imageshack.us. De har automatiske thumbnails. Kjempelett.

5292606[/snapback]

Det var ikke sånn ment, må inrøme jeg var litt for frekk :innocent:

Men det hadde vært veldig kjekt for meg hvis du hadde orket og rezise bildene da ;)

Må bare beklage hvis du tolket det feil da :ermm:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
skaff deg adsl da! ingen andre har problemer med det..

5288523[/snapback]

Ikke så veldig lett når antenen som vi får bredbånd fra er blåst ned i stormen som var på søndag da :cry:

last opp bildene på: Imageshack.us

Edit:

Nettet skal funke i løpet av kvelden ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

har et lite problem! som dere kan se på det ene bildet på det første innlegget, så har jeg tenkt til å ha 30cm lysrørene på venstre side. Problemet er at jeg ikke kan feste de på kabinettet, for dette må skyves inn. Jeg har en annen idè, men får et lite problem der også :p Jeg tenkte å prøve å feste lysrørene i selve dataen (se bilde), men de er jo ikke lange nok til å nå helt over. Hva skal jeg gjøre?

PS: Hvis dere har problemer med å skjønne hva jeg har gjort på bildet, så si ifra så tar jeg et nytt!;)

post-88390-1134671712_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ikke noe problem hverken med katoden eller tegningen! ;)

- Sveis på en tynn metallstang som går lager en "støtte"  :)

Edit: Blir det update av bryteren din snart?

- Hørte du hadde klart å montere den?

5298261[/snapback]

jaja! kan jo bare bruke sveiseutstyret jeg har stående;)

Edit: kan legge inn bilde av pilot-bryteren som er koblet til lysrørene straks!

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...