lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Enig..! Er vifta no støysvak da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Vifta så bra ut Hva med å resize bildene? Sitter på ISDN nå tar 1000 år å laste bildene ned Endret 14. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 skaff deg adsl da! ingen andre har problemer med det.. PS: skal prøve å få tatt noen bilder av pilot-bryterne i dag! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Lettere sagt enn gjort vil jeg tro, anietsoj, men du får bare gjøre det beste ut av det Klikka! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Workloggen går ganske tregt jo, Jostein Resize dem så går det fortere for alle, inkuldert Klikke Bzerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jeg har ikkeno problem med bildene, går ned på en to tre! Hvortid blir neste update? Ser ut som et bra prosjekt, bra non gjør noe med disse desktop kabinettene Se på tråden min for ideer, skal nemlig modde et selv (finne link først) EDIT: Link Endret 13. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Workloggen går ganske tregt jo, Jostein Resize dem så går det fortere for alle, inkuldert Klikke Bzerk 5289086[/snapback] si meg hvor jeg kan laste ned et rezise program, så skal jeg gjøre det jeg.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 PixResizer kan du bruke! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Vifta så bra ut Hva med å resize bildene? Sitter på ISDN nå tar 1000 år å laste bildene ned 5286864[/snapback] Å hold munnen. Bildene overskrider ikke maks størrelse, så hvis du vil se dem i full størrelse er det ditt problem at det går tregt. Ellers så kan jeg anbefale å bruke Imageshack.us. De har automatiske thumbnails. Kjempelett. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Japp, imageshack.us er bra, men har du en fra før som du vil bruke, anbefaler jeg Imagereziser, google it, det funker drit bra! Bildene er jo ikke store de da, bare du som har liten linje;p Gleder meg btw til neste update! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 virker ikke som at det er jeg som har brutt noen regler, så driter i det jeg.. tror jeg kjøper svart lakk i dag..! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Vifta så bra ut Hva med å resize bildene? Sitter på ISDN nå tar 1000 år å laste bildene ned 5286864[/snapback] Å hold munnen. Bildene overskrider ikke maks størrelse, så hvis du vil se dem i full størrelse er det ditt problem at det går tregt. Ellers så kan jeg anbefale å bruke Imageshack.us. De har automatiske thumbnails. Kjempelett. 5292606[/snapback] Det var ikke sånn ment, må inrøme jeg var litt for frekk Men det hadde vært veldig kjekt for meg hvis du hadde orket og rezise bildene da Må bare beklage hvis du tolket det feil da Endret 14. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 greit det prøvde å laste ned et rezise program før jeg begynte på worklogen.. men det programmet fikk jeg ikke til å funke, så jeg gadd ikke mer..! men hvis du har en side jeg kan laste ned et program, så skal jeg se hva jeg får gjort! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) skaff deg adsl da! ingen andre har problemer med det.. 5288523[/snapback] Ikke så veldig lett når antenen som vi får bredbånd fra er blåst ned i stormen som var på søndag da last opp bildene på: Imageshack.us Edit: Nettet skal funke i løpet av kvelden Endret 14. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 har et lite problem! som dere kan se på det ene bildet på det første innlegget, så har jeg tenkt til å ha 30cm lysrørene på venstre side. Problemet er at jeg ikke kan feste de på kabinettet, for dette må skyves inn. Jeg har en annen idè, men får et lite problem der også Jeg tenkte å prøve å feste lysrørene i selve dataen (se bilde), men de er jo ikke lange nok til å nå helt over. Hva skal jeg gjøre? PS: Hvis dere har problemer med å skjønne hva jeg har gjort på bildet, så si ifra så tar jeg et nytt! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Ikke noe problem hverken med katoden eller tegningen! - Sveis på en tynn metallstang som går lager en "støtte" Edit: Blir det update av bryteren din snart? - Hørte du hadde klart å montere den? Endret 15. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Ikke noe problem hverken med katoden eller tegningen! - Sveis på en tynn metallstang som går lager en "støtte" Edit: Blir det update av bryteren din snart? - Hørte du hadde klart å montere den? 5298261[/snapback] jaja! kan jo bare bruke sveiseutstyret jeg har stående;) Edit: kan legge inn bilde av pilot-bryteren som er koblet til lysrørene straks! Endret 15. desember 2005 av anietsoj Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har du sveise utstyr og metall-"stang" så er jo det i boks! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Har du sveise utstyr og metall-"stang" så er jo det i boks! 5298284[/snapback] du skjønte helt sikkert at jeg var sarkastisk! ser etter en MYE enklere måte! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Altså. Det var like mye ironi fra min side som din Du kan sikkert få låne ett eller annet sted da. - Hvis ikke kan du bruke superliM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå