anietsoj Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Jeg skal lage min første worklog. Jeg har en gammel IBM 330, som jeg håper jeg kan gjøre litt finere og bedre. Sikkert noen som lurer på hvorfor jeg gidder å gjøre noe med denne dataen! Det er fordi jeg rett og slett ikke får lov til å kjøpe en ny en, så jeg vil gjøre denne så bra som mulig.. Jeg har bestilt og mottatt 2 grønne 30cm lysrør, som passer veldig bra på venstre side av kabinettet (se bilde). Jeg skal spraylakke kabinettet svart, og skjære ut/sette på pleksi etter eller annet sted.. er ikke sikker hvor enda! Noen forslag? Og hva kan jeg eventuelt bruke for å skjære? Jeg trenger også forslag på navn til prosjektet! Endret 8. desember 2005 av anietsoj Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Aiaiai, sexy Hehe, men gratulerer med trippel topic først da Og det andre, de bildene blikke fullt nedlasta..:S Også til prosjektet. Jeg har også tenkt å modde et desktop kabinett, (Se i casemod kategorien, Dj Ovin, for mer info;P) kanskje sette inn plexi i sia der du har luftehull nå, lakke svart sa du(syns selv det begynner å bli litt standard), kvitte deg med fronten og lage ny! Rydde inni og sånt Øyvind Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Aiaiai, sexy Hehe, men gratulerer med trippel topic først da Og det andre, de bildene blikke fullt nedlasta..:S Også til prosjektet. Jeg har også tenkt å modde et desktop kabinett, (Se i casemod kategorien, Dj Ovin, for mer info;P) kanskje sette inn plexi i sia der du har luftehull nå, lakke svart sa du(syns selv det begynner å bli litt standard), kvitte deg med fronten og lage ny! Rydde inni og sånt Øyvind 5265518[/snapback] OT: Ikke diss trippel topic a Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 postet i den andre og men hadde ikke sett bildene da, men dette der jo nokså bra ut! Er ikke så mange som modder så gamle kabinett, men lykke til! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Aiaiai, sexy Hehe, men gratulerer med trippel topic først da Og det andre, de bildene blikke fullt nedlasta..:S Også til prosjektet. Jeg har også tenkt å modde et desktop kabinett, (Se i casemod kategorien, Dj Ovin, for mer info;P) kanskje sette inn plexi i sia der du har luftehull nå, lakke svart sa du(syns selv det begynner å bli litt standard), kvitte deg med fronten og lage ny! Rydde inni og sånt Øyvind 5265518[/snapback] OT: Ikke diss trippel topic a 5265527[/snapback] Hehe, nei skal være forsiktig me det Jeg fikk til en trippel topic en gang jeg og;p Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 skjønner ikke åssen jeg gjorde det..! men sida var så treig her i går, så hadde sikkert noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan bli bra dette Kan du laste opp bilder av kasa? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Endelig fått litt orden her! ble litt mye rot i begynnelsen.. Nå har jeg også bestilt Sunbeam vifte, to pilotbrytere og et 10cm grønt lysrør. Gleder meg til jeg mottar det..! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dette ser veldig bra ut Jostein! Kanskje lurte å legge ut hvor mye penger du kan bruke på dette.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan bli bra dette Kan du laste opp bilder av kasa? 5269534[/snapback] Hvis du mente kabinettet så har han jo lasta opp bilde av det da... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan jo bli skikkelig digg dette.. men hvordan overlever du med den musa?!! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Han skal kjøpe ny ja...han liker ikke scrollen! Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nei jeg tror serveren her er litt laggy, så det kan fort komme to topicer. Dette kan jo være gøy da. Du kan kappe ut vindu og den slags med dremel, eller borre et litt stort hull og kappe ut med stikksag og metall blad, men jeg anbefaler så absolutt DREMEL! du kan jo f.eks lakke kabinette litt sånn mørk-lys (blanding sak) grønn metalic (ser veldig bra ut på biler i det minste, har ikke sett en PC med det enda da) tror det kan være bra. Og så kan du kjøpe UV grønt plexi glass, og UV katoder, og sette vindu i toppen og i sidene. Så kan du kvitte deg med fronten og lage ny front utav samme plexiglasset, der du også har UV katoder. Så kan du lage bryter panel i toppen, med f.eks pilotbrytere, vanlige pilotbrytere eller trykk knapp brytere til vifter og katodene. I fronten din (hvis du lager ny) kan du også sette i en 80*80mm vifte som du monterer med en fin grill midt i fronten. Håper dette var til hjelp. mvh Arne Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Kan jo bli skikkelig digg dette.. men hvordan overlever du med den musa?!! 5269975[/snapback] skal kjøpe ny! den er no ordentlig dritt, veit det..! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Nei jeg tror serveren her er litt laggy, så det kan fort komme to topicer. Dette kan jo være gøy da. Du kan kappe ut vindu og den slags med dremel, eller borre et litt stort hull og kappe ut med stikksag og metall blad, men jeg anbefaler så absolutt DREMEL! du kan jo f.eks lakke kabinette litt sånn mørk-lys (blanding sak) grønn metalic (ser veldig bra ut på biler i det minste, har ikke sett en PC med det enda da) tror det kan være bra. Og så kan du kjøpe UV grønt plexi glass, og UV katoder, og sette vindu i toppen og i sidene. Så kan du kvitte deg med fronten og lage ny front utav samme plexiglasset, der du også har UV katoder. Så kan du lage bryter panel i toppen, med f.eks pilotbrytere, vanlige pilotbrytere eller trykk knapp brytere til vifter og katodene. I fronten din (hvis du lager ny) kan du også sette i en 80*80mm vifte som du monterer med en fin grill midt i fronten. Håper dette var til hjelp. mvh Arne 5269984[/snapback] liker tankene dine, men veit ikke helt om jeg klarer det du snakker om i praksis.. hvordan skal jeg f eks få satt pleksi i fronten? på bildet ser du jo at vifta og cd-stasjonen stikker litt ut! er ikke sikkert du skjønner hva jeg meiner men Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 trenger fortsatt et navn til prosjektet, folkens!! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kommet noe lengre? Ossen farge skal det lakkes? (Hvis det skal lakkes da.. :!: ) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Kommet noe lengre? Ossen farge skal det lakkes? (Hvis det skal lakkes da.. :!: ) 5270244[/snapback] svart! det skreiv jeg i det første innlegget har ikke kommet noe lengre nei.. OT: har litt problemer med skjermen! den viser ikke noe bilde..! Endret 8. desember 2005 av anietsoj Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hva med: "Old IBM Mod" (En litt klassiker men...) Det med den fronten som EgOIst snakket om et ikke noe problem hvis du setter deg inn i det. Jeg liker ikke rene glass "ting" som glassfront så jeg tror ikke det ville blitt så fint... Edit: Fortsatt problemer med skjermen? Endret 8. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 navn: Flat green box IBM Racer Flat pack Oldy Goldy Green Dream kom ikkje på nån andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå