anietsoj Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) edit! trippelpost! Endret 8. desember 2005 av anietsoj Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg skal lage min første worklog. Jeg har en gammel IBM 330, som jeg håper jeg kan gjøre litt finere og bedre. Sikkert noen som lurer på hvorfor jeg gidder å gjøre noe med denne dataen! Det er fordi jeg rett og slett ikke får lov til å kjøpe en ny en, så jeg vil gjøre denne så bra som mulig.. Jeg har bestilt og mottatt 2 grønne 30cm lysrør, som passer veldig bra på venstre side av kabinettet (se bilde). Jeg skal spraylakke kabinettet svart, og skjære ut/sette på pleksi etter eller annet sted.. er ikke sikker hvor enda! Noen forslag? Og hva kan jeg eventuelt bruke for å skjære?Jeg trenger også forslag på navn til prosjektet! 5265471[/snapback] Siden du ikke har gjort noe enda, er det egentlig ikke en worklog. Og hvilket bilde? ser ingen... Plexivindu i sidedøra/toppen? Begge deler? Sett opp noen tanker for deg selv.. Til kutting er nok en dremel det beste. Lykke til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er bilder i en av de andre Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er bilder i en av de andre 5265522[/snapback] en av de tre andre... be en moderator stenge to av dem. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 edit! trippelpost! 5265471[/snapback] Stenges. Bruk denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg