Spirograf Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Litt usikker på om dette er rett sted å poste dette på, but here goes: Etter å ha oppgradert PC-en tenkte jeg å sveive i gang The Chronicles Of Riddick-Escape From Butcher's Bay (Riddick). Dette er et spill som min gamle hardware slet litt med, og tenkte derfor å spille hele spillet på nytt med et GF7800GT. Etter vel og vakkert å ha installert spillet kommer denne meldingen opp når jeg skal starte det: "This application requires graphics driver support for OpenGL 1.3 or higher" og deretter kommer det en runtime-feil. Jeg kjører nyeste ForceWare drivere fra nVidia, må man ha noe i tillegg for å kjøre dette? Har ikke prøvd Doom3 enda, tenkte jeg fikk spørre her først. Endret 7. desember 2005 av Spirograf Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Slik jeg har fotstått det, skal GeForce7800GT støtte OpenGL 2.0 (i verste fall 1.5), og det skal være bakoverkompatibelt. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 skal ikke være noe problem der. GeForce 7 serien støtter OpenGL 2.0 og skal være bakoverkompatibel med versjon 1.3 Se om ikke du finner en patch til spillet fra spillprodusentens hjemmeside som løser problemet. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Aha, her har vi svaret! This update resolves some problems for newer Nvidia video cards. Takk for tipset Magic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå