ovinn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei Surfra på microplex i stad, og fant ut at de har tatt inn (som bestillingsvare) Lial Li skrivebord og skuffeseksjoner, til en utrolig pris! Bare se her... http://www.microplex.no/category.aspx?cat=485 Det er villt i pris, men de er jo pene og da hva syns dere? Dere har sikkert sett det på lian-li.com (Er dette postet riktig?) Øyvind : ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hm, tror jeg hadde funnet noe annet å bruke 26.000 kroner på, men.. Litt stilig.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 hehe, ja det ekke no man bare kjøper hvis man har penger til overs;p er litt for dyrt, men hadde vært jævli fett å hatt det da! Lenke til kommentar
czr Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Oioioi! Disse er så stilige. Så dem for rundt et år siden, og da tror jeg de kun var planlagt for salg.. Hadde jeg vunnet i lotto, så hadde jeg kjøpt ja Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Personlig ville jeg heller hatt ett trebord med elektrisk justerbar høyde, men de så jo fine ut da... får håpe ren alu på hendene ikke blir for kaldt i disse vintermåneder da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 kanskje pc`n, skjerm, printer osv er med på bordet, til den prisen burde det være med... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hadde heller kjøpt et til 1500 på ikea og brukt resten på kinderegg, enn den pulen der. Synes den var grell og harry.. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jo dem var jo ganske råe dem !! Men Fy så dyrt det var !! "blir svett" Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Finnes det noe mindre funksjonelt enn et skrivebord i metall? For å ikke snakke om gyselig stygt.. Trenden om at alle hvitevarer skal se ut som industriverktøy har tydelig inntatt resten av møblene i huset også.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 For de som bor i oslo så er det bare å gå ned til Digital Impuls sin butikk. De hadde den midt i butikken til utstilling sist jeg var der. Så du kan se og ta på, virka ganske kul den egentlig. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Oj, de har "lian li kopper til kun 1999,-+frakt!!", ser det for meg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Haha...for en latterlig pris :!: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 nååå, men betaler for merket, hadde alldri verden kjøpt det, Ikea eller et snekkerverksted, mørkt tre er best (L) så kaldt og ekkelt ut det der :S og dyrt :S Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hvis jeg noengang skulle betalt 25k for ett skrivebord skulle min 22" skjerm komme swoooshende opp med røyk og blåe neonlys...Dataen skulle logge inni bordplate og vært knakende god....Du skulle kunne så & si stille allt av høyder med en fjernkontroll... Endret 10. desember 2005 av Best0 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Japp, det er et dyrt skrivebord! Men det er litt greit å ha innebygd kortleser og USB/Audio porter der da men bare å lage det selv og : ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Daim.. ganske fett!! men aldri i værdn om eg får rå t d Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 får en billig bil for samme summen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Sløsing med penger å kjøpe et så lite funksjonelt skrivebord til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå