qbee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 tenkte å selge xboxen min siden jeg har skaffet meg en 360 lurte derfor på hvor mye jeg kunne få igjenn ved et salg boxen er 6 mnd gammel og softmoddet dette følger med: rgb kabel dvd kit m fjern kontroll 2 stk s controlere minnekort (action replay m/usb ledning) å disse spillene: pgr 1 halo forza motorsport splinter cell ford racing 2 ford racing 3 rally sport challenge rally sort challenge 2 world racing sega gt 2002 racing evoluzione shenmue 2 starwars kotor buffy the vampire slayer dead or alive 3 max payne kung fu chaos quantum redshift samt 50 dvdr spill Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvorfor ikke beholde de spillene du synes er bra og spille de på 360'en? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Behold spillene og gi bort Xboxen. Du tener ikke mye på dne uansett da en får en ny for 800,- Alle vil ha 360 i disse dager. Post nr. 2000:) Lenke til kommentar
qbee Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 er i grunn passe lei alle spilla og har i grunn ikke bruk for boxen lenger så om det var mulig å få noen kr for den så hadde det vært greit Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Tsja.. Jeg har planer om å selge PsTwo med rundt 10 spill for 1000 kroner da så.. Ink 2 kontroller og en dvd-kontroll å et minnekort, alt orginalt utstyr fra Sony. Endret 7. desember 2005 av Prebo Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 er i grunn passe lei alle spilla og har i grunn ikke bruk for boxen lenger så om det var mulig å få noen kr for den så hadde det vært greit 5266003[/snapback] Tror EB Games har et tilbud der du kan levere inn Xbox-en og et lass med spill, for så å få Xbox 360 i bytte eller til redusert pris. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mod xboxen, og eventuelt sett inn en større harddisk hvis du har en liggende. Prisen du får igjen for xboxen vil øke mer enn dine utgifter. Lenke til kommentar
qbee Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 boxen er allerede moddet og en 360 har jeg + en mediacenter pc Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Selg Boxen for seg, og sy sammen spillene til forskjellige "spillpakker" som går på QXL i 300,-sjiktet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 boxen er allerede moddet og en 360 har jeg + en mediacenter pc 5266127[/snapback] sorry.. så ikke at den var moddet.. softmoddet, hva vil det si? Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
qbee Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 en softmodda xbox er nesten det samme som en som er chippet man spille backups,emus og bruke xbox mediacenter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 en softmodda xbox er nesten det samme som en som er chippet man spille backups,emus og bruke xbox mediacenter 5267119[/snapback] OT.. hvordan softmodder jeg? har en xbox 1.0 her... Lenke til kommentar
qbee Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) du trenger et modda savegame for splinter eller to andre spill jeg ikke husker navnet på og en mulighet for å få save fila inn på boxen din jeg brukte action replay når du har fått filene på plass starter du bare spillet og loader savegame s starter en installer da følger du bare det som kommer opp på skjermen tar ca 5-10 min det finnes noen fine guider for dette på nettet husker ikke noen url's men søk i google og se på xbox scene edit fant en link til den guiden jeg brukte (uxe-installer) http://www.biline.ca/xbox_uxe.htm Endret 7. desember 2005 av qbee Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 50 dvdr spill sier du... Hva mener du med det? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Jeg vil tro at du kunne fått ca. 1000-1500 for dette i innbytte på EB... Du vil ikke få pengene men gavekort. Snittprisen på spillene dine ligger på ca 80,- tror jeg. Og maskinen gir de 370,- for. Du får ikke noe ekstra for ekstra kontroller, minnekort, modding etc... Men det kan bli 3 nye spill til 360n... Endret 8. desember 2005 av superted81 Lenke til kommentar
qbee Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 fikk solgt boxen for 1800 til en her på forumet som jeg synes var en bra pris da blir det 3 nye 360 spill i jula Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Behold spillene og gi bort Xboxen. Du tener ikke mye på dne uansett da en får en ny for 800,- Alle vil ha 360 i disse dager. Post nr. 2000:) 5265836[/snapback] Det er helt feil! jeg vil IKKE ha den, og bare se hvor mange som leverer tilbake 360..... Nei, jeg venter til det kommer en mod løsning til den (og til den blir billig) Aldrig om jeg betaler 600kr for en dvd plate med et spill på... dessuten så tror jeg ps3 blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå