Gå til innhold

hvor mye kan jeg selge xboxen min for

qbee

Anbefalte innlegg

tenkte å selge xboxen min siden jeg har skaffet meg en 360 lurte derfor på hvor mye jeg kunne få igjenn ved et salg boxen er 6 mnd gammel og softmoddet

dette følger med:

rgb kabel

dvd kit m fjern kontroll

2 stk s controlere

minnekort (action replay m/usb ledning)

å disse spillene:

pgr 1

halo

forza motorsport

splinter cell

ford racing 2

ford racing 3

rally sport challenge

rally sort challenge 2

world racing

sega gt 2002

racing evoluzione

shenmue 2

starwars kotor

buffy the vampire slayer

dead or alive 3

max payne

kung fu chaos

quantum redshift

samt 50 dvdr spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er i grunn passe lei alle spilla og har i grunn ikke bruk for boxen lenger så om det var mulig å få noen kr for den så hadde det vært greit

5266003[/snapback]

Tror EB Games har et tilbud der du kan levere inn Xbox-en og et lass med spill, for så å få Xbox 360 i bytte eller til redusert pris. :)

Lenke til kommentar

du trenger et modda savegame for splinter eller to andre spill jeg ikke husker navnet på og en mulighet for å få save fila inn på boxen din jeg brukte action replay når du har fått filene på plass starter du bare spillet og loader savegame s starter en installer da følger du bare det som kommer opp på skjermen tar ca 5-10 min det finnes noen fine guider for dette på nettet husker ikke noen url's men søk i google og se på xbox scene

edit

fant en link til den guiden jeg brukte (uxe-installer)

http://www.biline.ca/xbox_uxe.htm

Endret av qbee
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at du kunne fått ca. 1000-1500 for dette i innbytte på EB... Du vil ikke få pengene men gavekort.

Snittprisen på spillene dine ligger på ca 80,- tror jeg. Og maskinen gir de 370,- for. Du får ikke noe ekstra for ekstra kontroller, minnekort, modding etc...

Men det kan bli 3 nye spill til 360n... :D

Endret av superted81
Lenke til kommentar
Behold spillene og gi bort Xboxen. Du tener ikke mye på dne uansett da en får en ny for 800,- Alle vil ha 360 i disse dager.

Post nr. 2000:)

5265836[/snapback]

Det er helt feil! jeg vil IKKE ha den, og bare se hvor mange som leverer tilbake 360..... Nei, jeg venter til det kommer en mod løsning til den (og til den blir billig) Aldrig om jeg betaler 600kr for en dvd plate med et spill på...

dessuten så tror jeg ps3 blir bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...