Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg aner ikke om dette passer inn på dette forumet, men jeg prøver. Vi skal ha et juleball om ikke så alt for lenge, og i den anledning har vi fått en lang liste med forslag. Lista er altfor lang, så den må kortes ned litt. Musikken skal brukes på et juleball, og skal helst danses til, så ha det i bakhodet når dere vurderer musikken. Vi prøver å variere artistene litt, så velg kun èn låt per artist. Velg også bort det som ikke passer. Lista må minst halveres. Jeg har lite peiling på mye av den musikken som står her, så det ville vært fint om noen som kjenner til litt mer av dette kunne vurdere det. Lista *Ukjent artist* - Kjendisparty *Ukjent artist* - Kjenningslåta til Austin Powers-filmene 112 - peaches and cream 2pac - California Love 50 Cent - In Da Club 50 cent - just a little bit AC/DC - Fire Your Guns AC/DC - Shook Me All Night Long AC/DC - T.N.T. aerosmith - i dont wanna miss a thing Akira - Piece of Heaven akon - belly dancer Alien Ant Farm - Courage ameria - one thing ameria touch Anytime - Ray J Aphex Twin - Windowlicker Armand Van Helden - My my my Axel F - Crazy Frog Backstreet boys - Incomplete Backstreet boys - Quit Playin Games With my Heart Basement Jaxx - Where's Your Head At Beanie Man - King of the dancehall Beastie Boys - Fight For Your Right (To Party) Bee Gees - Stayin' Alive Bee Gees - You should be dancing benny benassi - illusion benny benassi - satisfaction Bertine Zetlitz - Fake your beauty beyonce & sean paul - baby boy Big Bang - Girl In Oslo Björn Rosenström - Jag är så het black eyed peas - bebot Black Eyed Peas - Din't lie black eyed peas - dont phunk with my heart Black Eyed Peas - My hump Black Eyed Peas - Shut Up Black Lace - Agadoo Blondie - Call me Bob Marley - I wanna love you Bomfunck MC's - Freestyler Bon Jovi - Livin' on a Prayer brian adams - everything i do Briskeby - Wide awake Britney - Toxic britney spears - outragous Brooke Valentine - Girlfight (remix) Bryan Adams - Summer of '69 Busted - Build me up buttercup/Air hostess/Falling for you Captain Jack - Captain Jack Christina Aguilera - Dirrrrty ciara - my goodies Cindy Lauper - Girls Just Wanna Have Fun Cool and the gang - Celebration Crazytown - Butterfly Cypress Hill - Ganja Bus Cypress Hill - Illusions D.D.E - Rai-Rai Daddy Yankee - Gasolina Daddy Yankee - Lo que pasó, pasó Daddy Yankee - Tu principe Dancing DJs vs. Roxette - Fading Like a Flower Danzel(?) - Pump it up Darwich - Stop That Time David Hasselhoff - Looking for freedom DDE - E6 Destiny's Child - Lose my breath Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen DHT - listen 2 your heart (slow version) Dina - Bli Hos Meg Discoboys - For You DJ Dream - Hoppesangen DJ Sammy - Heaven DJ Ötzi - Life is Life Don Omar - de niña de mujer Don Omar - Pobre diabla Donna Summer - Hot Stuff Dr. Dre - Let's Get High Dr. Dre - Still D.R.E. Dr. Dre - Xxplosive Dr. Dre & Snoop Dogg - Next Episode Duran Duran - Rio Duran Duran - The Reflex Earth, Wind & Fire - September (gjerne '99-remixen) Electric Six - Bite me Electric Six - Gay bar Electric six - High Voltage Electric six - Improper dancing Electric Six - Naked pictures of your mama Elton John - I'm still standing Elvis Presley - Suspicious Minds Elvis Remix - A little less conversation Erasure - Chains of love eric prydz - call on me Europe - Final Countdown Faithless - We Come One Fatman Scoop - Be Faithful Fluke - Zion Franz Ferdinand - Darts of pleasure Franz Ferdinand - Do you want to Franz Ferdinand - Take me out Franz Ferdinand - This Ffire Freelove Freeway - Ricky Gervais Fugledansen i remix-versjon FYA feat. Smujii - it must be love Gatas parlament- F.E.M.I.N.I.S.T Ghetto boys - Damn it feels good to be a gangster Girlfight (remix) - Brooke Valentine Girls Aloud - No good advice/ Jump Go West - Call me Groove Coverage - Come With Me (KamiluS Remix) Gunther - Ding Dong Song Gwen Stefani - Hollaback girl Gyllene Tider - Kenna din kropp mot min Gyllene Tider - Når vi två blir en Günther - Touch me og ding dong song Hans Rotmo - Peder og Hammarfossens Brus Happy Mondays - Step on Holmsve - Linedancebølgen går Hot Chocolate - You Sexy Thing Huey Lewis And The News - Hip To Be Square Human League - Don't you want me Human League - Fascination Håkan Hellstrøm - Kom Igjen Lena Ice Cube - It Was a Good Day infernal-from paris to berlin Ivar granskalle - 2 må man være for at det skal bli noe av det! J&R Project - Keep It Up Jackson 5 - Blame It On The Boogie Jane's Addiction - Been Caught Stealing Jay-z - 99 problems Jay-z - Lucifer Jet - Are you gonna be my girl J-kwon - Tipsy John legend - Used to love u John Paul Young - Love is in the air Jokke og Valentinerne - Spenn Journey - Anyway You Want It juan gabriel - abrazame muy fuerte Juno Reactor/Don Davis - Burly Brawl Juno Reactor/Don Davis - Mona Lisa Overdrive Justin Timberlake - Rock your body Kamelot - A Sailorman's Hymn Kanye West - Gold Digger Kanye west - Gone Kanye west - Heard 'Em Say Kanye west - Hey mama Kanye west - The new workout plan Kanye west - Touch the sky karpe diem - fjern deg Katrina and the waves - Walking on Sunshine KC and the Sunshine Band - Get down tonight kelly clarkson - because of you Kraftwerk - Popcorn Led Zeppelin - Trampled Under Foot Lil jon and eastsideboys - Get Low Lil Jon, Fat Joe og Pitbull - Toma Lil Kim - The jump off Lil Rob - Summer Nights Lorna - Papi Chulo Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Madonna - Hung Up! Mando Diao - God knows Mariah Carey - All I want for Cristmas is You Mariah Carey - Can I get your number Marius Müller - Den du veit Massive Attack - Angel Massive Attack - Dissolved Girl Massive Attack - Inertia Creeps Michael Jackson - Billie Jean Mira Craig - Boogyman missy elliot - 4 my people missy elliot - gossip folks Missy Elliot - Lose Control Missy Elliot - On And On missy elliot - work it Missy Elliott - 1,2 step Modern Talking - Cheri cheri lady My Chemical Romance - I'm not O.K. N.W.A. - Gangsta Gangsta N.W.A. - Straight Outta Compton Nas - Life's a Bitch Nas - Made you look Nas - N.Y. state of mind Nas - Represent Nas - Watch dem Niggas New Order - Blue Monday New Order - Confusion [Pump Panel Reconstruction Mix] Nina Sky - Move your body Nirvana - Smells like teen spirit No Doubt - Hella Good Oakenfold - Dread Rock Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) Ole I'dole - Det vakke min skyld Onkl p - Ikke pes meg Onkl p – Systemet Onkl p - Tur på byn O-Zone - Despre Tine O-Zone - Dragostea Din Tei Paperboys - Keep It Cool Paperboys - Tomorrrow Paris Hilton - Screwed Paul Oakenfold & Shifty Shellshock - Starry Eyed Surprise Peaches - Rosa Helikopter Philip Oakey and Giorgio moroder - Together in electric dreams Placebo - Protect me from what I want/Nancy boy/Black-eyed Primal Scream - Movin' on up Procol Harum - A Whiter Shade of Pale Promoe - Long distance runner Promoe - These walls don’t lie Pussycat Dolls - Don't Cha Queen - Don't stop me now Queens of the Stone age - Little sister Queens Of The Stone Age - No One Knows r kelly - move your body like a snake ma Raffi - Bananphone Rage Against The Machine - Killing in the name Rainbow - Since you've been gone Ravi & DJ Løv - Tsjeriåu Ravi (Folk og Røvere) Utadæsjælopplevelse Ray J - Anytime RCHP - Around the world RCHP - By the way Red Hot Chili Peppers - Catholic school girls rule RHCP - Suck my kiss Ricky Gervais - Freelove Freeway (ordinær versjon) Ricky Gervais - Freelove on the Freeway (Techno Version) Ricky Gervais m.fl - The Office (Dance Mix) Ricky Martin - Livin' la vida Loca Rihanna - Let me Rihanna - Pon de Replay Rob Dougan - Chateau Rob Dougan - Furious Angels Ronan Keating - Life is a rollercoaster Rune Rudberg - Ut mot havet Ruslana - Wild Dances Röyksopp - Eple Röyksopp - Follow my Ruin Röyksopp - Only This Moment Röyksopp - Poor Leno Röyksopp - Röyksopp's Night Out Sacha Baron Cohen - I like to move it Scatman John - Scatmans World Scooter - Logical song sean paul - get busy sean paul - gimmie the lights sean paul - like glue Sean Paul - We be burnin sean paul ft. beyonce - baby boy Shaft - Mucho Mambo Sway Shaggy - I like to move i t move it shaggy ft. olivia - wild 2night Shakira - La Tortura Side Brok - Rist me raua Snoop Dogg - Drop it like it’s hot Snoop Dogg - Sings Snoop Dogg - The bidness Snoop Dogg - Ups & downs Snoop Doggy Dogg (fo' shizzle) - Ain't no fun Spice Girls - Wannabe Steve Harley & Cockney Rebel - Make me smile (come up and see me) Stiffy - Respekt (MGPjr 2003) Sting - Fields of gold Survivor - Eye Of The Tiger Talk Talk - It's my life Tha Alkoholiks - Aww Shit The Beatles - Twist and Shout The Charlatans - The Only One I Know the chemical brothers - galvanize The Chemical Brothers - Under the Influence The Cumshots - Øl The Cure - Friday I'm in love The Dandy Warhols - Bohemian like you The Dandy Warhols - Smoke it The Dandy Warhols - We used to be friends The Darkness - Friday night The Donnas - Take it off The Doors - Light my fire The Hives - Hate to say I told you so The Kids - Forelska i læreren The Kids - Vil du værra me mæ hjem i natt The Killers - Somebody told me The Office - Dance Mix The Proclaimers - 500 Miles The Prodigy - (No Good) Start the Dance The Prodigy - Firestarter The Prodigy - Smack My Bitch Up The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Mix) The Strokes - Someday The Wannadies - You and me song Thin Lizzy - The boys are back in town Tiffany - I think we're alone now Timbaland & Magoo - Drop Timbuktu - Alla vill till himmelen Timbuktu - Det löser sig Timbuktu - Generelt Timbuktu - Nu Timbuktu - Stirra ner Timbuktu - The botten is nådd Timo Maas feat. Brian Molko - First day Tom Jones - Sex Bomb Toma - Pitbull ft. Lil Jon Toto - Hold the line Tre små kinesere - Agnar Mykle Tungtvann - Aldri/heroina Tungtvann - Sinnsykt Turboneger - føkk the world Twista - Pimp on Twista feat. Mariah Carey - So Lonely Ukjent artist - Baywatch-theme United Beats - Por Que No (Plazmatek Radio Edit) Van Halen - Jump Village People - In the Navy Village People - YMCA vinyl shakerz - one night in bangkok Warlocks - Time Flies Westlife - Uptown girl WHAM - Wake me up before you go-go wyclef jean - dance like this ying yang twins - wait (whisper song) Zion y Lennox (ft. Daddy Yankee) - Y voy Åge - Det e min dag På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Dansing sa du? Da må du ha følgende: Ramones - Do you wanna dance Ramones - Lets dance Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg ønsker _færre_ låter, ikke flere. Ikke føy til noe som helst, bare vurder og fjern det som ikke bør være på lista. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 fjern alt og ha kun de to sangene jeg sa Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har dere ikke innleid DJ på juleballet, som tar seg av alt som har med musikken å gjøre? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Er det ikke mulig for folk å fatte det jeg skrev som kommentar til Nidhogg? Ikke føy til noe som helst Jo, sluffy, vi har DJ, men vi ønsker å bestemme musikken litt selv. DJ-en skal spille litt av sin musikk og, men han skal og spille noen av låtene vi ønsker. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vær litt seriøse da kara, selv om det var mange gullkorn her Juleball for ungdomskole eller vdg skole? Ville fjerna: - Turboneger (BLÆÆ) - Onkel P med kjendisparty (øverst) - Dr. Dre Snoop Dog er vel rap visst jeg ikke tar helt feil, og det passer vel ikke helt supert på et juleball Er mye jeg ikke så igjennom da, men er vel andre som har forslag Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Det er VGS. Det er heller ikke jeg som har lagd den lista, hvis noen trodde det. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Musikken kommer jo an på så mangt. Juleballet på ungdomskola som jeg gikk på var arrangert av skola og var dødsseriøst. Visst det er skola som arrangerer det og dem er ansvarlige skal det vel være en viss stil over det med klassisk og rolig musikk. Og da vil ikke: - Rap (Onk P, Snoop Dog med flere) - Black Metal passe så godt inn Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Visst det er skola som arrangerer det og dem er ansvarlige skal det vel være en viss stil over det med klassisk og rolig musikk. Og da vil ikke: - Rap (Onk P, Snoop Dog med flere) - Black Metal passe så godt inn 5265822[/snapback] Det er vi elevene som arrangerer det hele. Metal vil for det meste passe ganske dårlig inn. Sær elektronika, folkemusikk og klassisk musikk er annen musikk vi ikke skal satse på. Vennligst ikke kom med noe annet enn vurderinger av låtene som står på lista. Ikke si at ingenting passer heller, for det gjør det ifølge elevene på skolen. (ikke til deg, ^FeKtus) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg ville kastet ut nesten all musikken på den listen, og brukt denne listen. Så heller kastet inn noen klassikere fra 80-tallet, inkl. Michael Jackson, sanger fra soudtracket til A night at the Roxbury og litt til. Problemet er at DJ-mannen sikkert har planer om å spille alt dette fra før av, så om dere kommer med en liste på akkurat det, har ikke så masse å si. Gjør heller en avtale med DJ-en at han kan være ekstra tilbøyelig for mas i løpet av kvelden. Så kommer dere bort underveis, ettersom dere kommer på hvilke låter dere vil høre, og skriver dem på en liste. Det er ikke all musikk som funker like bra å mixe sammen, og en del kan også drepe stemningen, så DJ-en vurderer da hva som passer inn hvor, så spiller han det han klarer fra listen. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har forslag. Snoop Dogg: Velg Signs. Sorry, men ingenting slår discoglam-feelingen i den låta. Kanye West: Velg Gold Digger. Spør du meg skulle man heller latt Touch the sky stå, fordi den er så evig fet, men den har ikke samme hitfaktor som Gold Digger. Nas: Kutt ham ut. Stol på meg, passer ikke på et juleball i det hele tatt. Umulig å danse til de Nas-låtene, selvom jeg elsker en del av dem. Prodigy: Velg Smack my bitch up. Dritkul låt. Timbuktu: Velg Alla vil til himmelen. Mer dansbar enn resten. NWA: Kutt dem ut. Passer ikke til et juleball. Jay-Z: Drit i de låtene som står der og sett på Izzo isteden. Ice Cube: Bytt ut den låta som står der med Get your ass into it/You can do it hvis det skal danses. Dr. Dre: Velg The next episode. 50 Cent: Er det noe spørsmål? Velg In da club. Legg merke til at jeg har kuttet sanger jeg liker veldig godt. Prøvde å tenke på hva som kan danses til. Håper du får noe ut av rådene mine Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Slettet 6 poster med spam og annet off topic. Nå ber trådstarter om at listen skal reduseres, det er ikke et emned det bør vanskelig å holde seg til. Så med det regner jeg med at jeg eller annen moderator slipper ytterligere moderering i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå