Fl@meboy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som vet om noen gode sider der de selger store byggesett? Jeg har i hvertfall fått dilla på det da Men nå som biltema sluttet å selge byggesett er jeg ikke sikker på hvor jeg kan finne Noen her som vet om gode sider når jeg tenker på byggesett er det sånt som dette http://hobbymix.no/mix/produkt.asp?kat=8 men vil ha større utvalg av båter Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sjekk ut på Graupner sine sider. De har for det meste kvalitetsvarer og fine ting. Har selv en 1.5m lang RC båt fra dem (som jeg ikke har penger nok til å gjøre ferdig ).. Skal du bygge noe, så er det jo kjekt å kunne styre det etterpå! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg er ikke ute etter at det skal kunne styres etterpå så kan noen komme med flere forslag Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) *Dobbel* Forumet sin server er dårlig i kveld Endret 7. desember 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå