F(r)iend Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg spiller SA til PC å sitter fast i et mission hvor eg skal rekrutere/få med gjeng medlemmer på et oppdrag.. Problemet er at jeg ikke vet hvilken knapp på tastaturet jeg skal trykke på får å få de med.. Håper noen kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 spør her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=432072 Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det holder da å lage en tråd vel? trenger ikke å lage tre like Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 LURER AKKURAT PÅ DET SAMME ! Finner ikke det spørsmålet i den 15 siders tråden så vi tar det her. Det er på slutten av GTA SA ikkesant ! Da allt brenner i hooden din. HVORDAN I HELVETE REKRUTERER MAN GJENGEN DER !? Dette gjelder PS2.. Please anyone ! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ta det med ro da! Det er en grunn til at du er blitt vist til en annen side for å spørre der. Hvis spørsmålet ikke er spurt, må jo selvsagt du gjøre det selv... Og det er ikke en fordel å skrike og banne for å få svar på noe du lurer på Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ta det med ro da! Det er en grunn til at du er blitt vist til en annen side for å spørre der. Hvis spørsmålet ikke er spurt, må jo selvsagt du gjøre det selv... Og det er ikke en fordel å skrike og banne for å få svar på noe du lurer på 5287985[/snapback] hø ? Ok pappa, har du svar på spørsmålet våres da ? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) har du svar på spørsmålet våres da ? Nei, har ikke det. Det er derfor vi har en tråd der folk kan lufte sine problemer med oppdragene i GTA SA... Endret 13. desember 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Benytt threaden er dere snill. Vi har et hjelpemiddel som gjør ting enklere en å sitte å lese igjennom X antall sider i en thread som er: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg