w0d00 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Håper dette funker for di som har det problemet... http://www.itavisen.no/php/art.php?id=256726 Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Og dette har ikke blitt vist så mange ganger før?... jo det har det men men... for nye medlemmer så får vel de også med seg det da. Men kansje man kunne bygd en vifte uttapå (hadder vert litt rått) Lenke til kommentar
teekej Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har tenkt på å gå til innkjøp av bordvifte hvis det problemet skjer med meg. Plan: skal lage en trebox i sløyden som jeg setter vifta inni og forsyninga oppå boxen. da blir den ihvertfall ikke for varm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har folk merket noen store problemer med varme? Min 360 står på skrivebordet mitt, og powersuppliet ligger på gulvet som det ville om det var en laptop, og har ikke noen problemer med varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå