c-NOfx Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) hei.. jeg har Denne laptoppen. når jeg kobler ut strømadapteret blir skjermen seende slik ut Hva er galt?? jeg har hatt dette problemet før men jeg vet ikke hva jeg gjore for å fikse det. er veldig irriterende når jeg sitter på skolen å skal printe ut noe på skrivestuen.. da må jeg ta me hele pcen. kan det være noen drivere som tuller?? har prøvd å oppdatert driverne men det funker ikke.. Endret 7. desember 2005 av c-NOfx Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Det ser jo ut som en feil med skjermkortet, men kan kanskje skyldes en feil i en driver, mest sannsynlig skjermkort driveren i så fall. Prøv Omega driverne fra omegadrivers. Du kan også prøve å disable strømsparing på skjermkortet og kanskje resten av PC'en også. Feks, sette den til Alltid på i stedet for Bærbar. Bruker mye mer strøm, men bare for å teste om det hjelper. Endret 7. desember 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå