Jellyfisk Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ehh, altså: Jeg prøvde omdagen å spille noen piratkopierte spill på den modchippede ps2`en jeg stjal i går. (Brente forøvrig spillene på en en ekstern 3. parts dvd brenner til mac). Problemet er at det ikke virka. Kan dette være fordi jeg teipa fast chippen istedet for å lodde ettersom jeg ikke fant noen butikker jeg kunne stjele loddeapparat fra, eller fordi dvd`ene jeg kjøpte av en hyggelig fyr på plata hadde noen riper, eller fordi Iso`ene bare var på tre meg. Kan det være fordi ps2 en jeg "fant" ikke hadde med strømforsyning? Hmmm. Noen som kan pepperkakebakesangen? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Lenge leve ironien ; ) . Likte godt den "teipa fast chippen istedet for å lodde". høres ut som artig lite eksperiment. Du kan prøve med lynlim. funker til det meste og er morro på isopor (POFF! gone) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Ellers har jeg noen loddebolter til overs etter et innbrudd her forleden.... :razz: Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 00:10, Jellyfisk skrev:[...] (Brente forøvrig spillene på en en ekstern 3. parts dvd brenner til mac). [...] Genialt! Rett og slett genialt. :smile: Quote: Noen som kan pepperkakebakesangen? *kremt* Nåååår en pepperkakebaker baker pepperbakerkaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin. Oppi gryta smelter smøret og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret med en kilo med farin. Alle sammen; kom igjen nå! Oooog mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer, som han rører ut i gryta med en kilo hvetemel. Og til slutt i gryta slipper han en liten teskje pepper også rører han omkring og tømmer deigen på ei fjøl. Takk, takk! Dere har vært strålende! Takk! Takk for i kveld! :smile: [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-09-03 09:00 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 08:56, THX 1138 skrev:Oooog mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer,som han rører ut i gryta med en kilo hvetemel.Og til slutt i gryta slipper han en liten teskje pepperogså rører han omkring og tømmer deigen på ei fjøl. *synger med* Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Også tar vi det andre verset én gang til, dere! Resten av gjengen; bli med nå! Nå tar det helt av snart! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 den skal jeg synge på neste vorspiel Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg tror deg Anders Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 19:54, Anders Leipsland skrev:den skal jeg synge på neste vorspiel Slå på tråden da. det VIL jeg høre. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Nåh! Eklingene flytta den! Også til søppel, da. Kunne vel iallefall lagt den under humor. ;( Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hehe, bruk og kast mentalitet! Det som har verdi for noen er søppel for andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå