ebso86 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har endelig skaffet meg far cry, et spill jeg har ønsket meg lenge. Installerte og lastet ned alle patcher. Første kvelden kjørte spillet helt kanon uten at jeg måtte gjøre noe som helst. Dagen etter var teksturen på bakken tydelig på trynet, alle regnbuens farger. men alt ellers kjørte fint. Så jeg dret i spillet for en stund siden jeg samtidig hadde fått nfs: most wanted:) Ville så begynne å spille igjen, installerte fresht og trodde det ville funke. Da var problemet fremdeles det samme. prøvde å skifte drivere og endre grafikkinstillingene alle mulige veier. Nedklokket også mitt geforce ti200 kort siden jeg trodde det kunne være problemet (var det i doom3) Leste så litt på nettet og satte om spillet til å kjøre i OpenGl istedenfor direct3d. Det gikk så det suste, beste grafikk min pc har produsert noensinne, null problemer. Dagen etter skulle jeg spille videre der med fortet og da støtte jeg på problemer igjen, nå flakker teksturene av og på, bakker og fjell gjør akkurat som de vil. innendørs er det helt topp. Hva i all verden er problemet? Drittspill..... Har prøvd flere forskjellige drivere og ingenting funker, nå kan jeg verken spille i direct3d eller opengl.. help me please Mvh. Erik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hørtes ut som et varme problem. sjekk om viften fortsatt går du. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Fant ut av det til slutt.... måtte installere nye drivere, for så å starte opp spillet en gang i direct3d-modus. etter dette skiftet jeg tilbake til opengl og alt går som smurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå