teveslave Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Helt uten forvarsel har det kommet fem store, rosa, loddrette striper over skjermen på PCen (se vedlagt bilde). Stygge grønnfarger dukker også opp noen steder. Dette skjedde plutselig, for maskinen virket fint for bare noen timer siden. Skjermkortet er et 9700 pro (ca. tre år gammelt). Jeg støvsugde inne i maskinen i stad, og startet den på nytt. Dessverre er problemet fortsatt her . Er skjermkortet dødt for godt? Eller kan noe annet være galt? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ta det ut og inn igjen? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Ta det ut og inn igjen? 5265061[/snapback] Takk for raskt svar. Skal ta fram skrutrekkeren og gjøre som du sier. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 skjekk at ledningen sitter skikkelig inni kortet Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Da er jeg tilbake. Tok ut skjermkortet, blåste bort litt støv som støvsugeren ikke fikk tak i. Og jeg ble skuffet da jeg så Windows laste - fortsatt noen fæle firkanter rundt omkring ... MEN da jeg kom til skrivebordet forsvant de etter en stund, og når jeg skriver dette, ser skjermen helt frisk ut! Jeg håper det holder seg, hvis ikke får jeg oppdatere denne tråden. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fint at det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå