jimmen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hei! jeg har et problem med msn.. og har sterk tro for at det har noe med nettverket mitt å gjøre! for vi har nettopp fått bredbånd hjemme.. før hadde vi modem å da funket msn som bare det! men etter vi fikk bredbånd ble det bare tull!! trenger hjelp!! vil ha msn igjen... så, hver gang jeg prøver å logge meg til på msn, kommer dette! untitled.bmp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja har du kontrollert brannmurinnstillingene som det står da? Lenke til kommentar
jimmen Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Ja har du kontrollert brannmurinnstillingene som det står da? 5264961[/snapback] jada.. det tillater msn.. da mener jeg på windows security senter.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er klokken riktig på systemet? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Last ned MSN på nytt. Funket med meg, og jeg hadde samme problemet. Lenke til kommentar
jimmen Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 klokken?? hva har den med de å gjøre?? hvor skal jeg stille den da? jeg har lastet ned msn på nytt 2ganger.. funket ikke.. Lenke til kommentar
jimmen Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 ok.. trenger ikke mere hjelp! har fixet det nå!! var klokken.. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nå ble jeg litt nyskjerrig her.. Hvilken klokke? Systemklokken? Og hvordan kan den ha innvirkning på MSN? Heh.. Kjeder meg og poster rundt for å få tiden til å gå /Espen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå ble jeg litt nyskjerrig her.. Hvilken klokke? Systemklokken? Og hvordan kan den ha innvirkning på MSN? Heh.. Kjeder meg og poster rundt for å få tiden til å gå /Espen 5267194[/snapback] Hadde akkurat samme problem for en stund siden, prøvd alt. Og det viste seg at Windows "levde" i 1995 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Nå ble jeg litt nyskjerrig her.. Hvilken klokke? Systemklokken? Og hvordan kan den ha innvirkning på MSN? Heh.. Kjeder meg og poster rundt for å få tiden til å gå /Espen 5267194[/snapback] Hadde akkurat samme problem for en stund siden, prøvd alt. Og det viste seg at Windows "levde" i 1995 Altså system-klokken (nederst til høyre) må være korrekt (ikke på sekundet nødvendigvis, men ihvertfall på rett årstall). Endret 8. desember 2005 av heanwi Lenke til kommentar
espenah Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Altså system-klokken (nederst til høyre) må være korrekt (ikke på sekundet nødvendigvis, men ihvertfall på rett årstall). 5269873[/snapback] Haha.. For en latterlig feil.. Så rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå