perpyro Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Som emnetittelen så ønsker jeg en egen Quake kategori under de mest omtalte spillene. Nå som Quake4 er kommet ut så er det vel en del som spiller det og har spørsmål og problemer som kan diskuteres, men det er jo ingen kategori for det slik at en diskusjon om dette spillet vil bli borte blant de andre innleggene i genereltkategorien. Det kan jo lages en poll om det er interessant med egen Quake kategori for å lodde stemningen for en slik kategori. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 De siste 60 dagene er det opprettet 23 tråder med "quake" i emnefeltet. 3 av disse trådene er dedikert for artikler skrevet på Gamer.no, og 5 av dem er stengt eller flyttet til forumets søplekasse. Det er med andre ord ikke så stor aktivitet at det skulle være nødvendig med egen kategori. Og før noen kommenterer det: Ja, det finnes kategorier under "Spillforum - for de mest omdiskuterte" som ikke lenger fortjener sin plass, og dette blir justert snart. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Synes ikke forumet trenger Quake-kategori. Det er neppe et spill som kommer til å trenge mye diskusjoner osv Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Da har i hvertfall jeg fått tilbakemelding på mitt. Tenkte bare at det var like stor interesse for Quake som det var for Doom tidligere men det ser ut som jeg tar feil der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå