Arve Systad Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ikkje slå viss du meina eg har posta i feil kategori :razz: Altså: Eg har sett TUSEN bilde av folk som har TUSENVIS (nesten jallefall) av vifte i pcen... kossn får du strøm til alle??! viftestyring me fleire uttak e einaste løsning?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 vi kobler dem rett på PSU :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 bah! lol, men kor mange kontakta e d der då? eller laga du eigne ??? :? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Som regel er kontaktene laga slik at de ikke tar opp noe plasser, altå en slags forgreining. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kjære vene... med en avbiter og en loddebolt kan du koble vifter til du får blitzer-sveis og det ryker av PSU... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Funker fint med kniv og tape også :smile: Lenke til kommentar
shebban Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 jepp saks og teip funker her! Men ikke ha flere vifter på samme kontakt på hovedkortet for da kan du overbelaste utaket og ødeleger den:( Men på molex kontakten kan du koble så mange du vil:) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 stas! hmmm... må ha nytt kabinett eg ... og ny heile pcen :razz: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg begynner å få en del av disse i kassa; Finnes det smartere løsninger når man har mange vifter, harddisker og diverse komponenter i PC-en..? Lenke til kommentar
umy Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 begyner oxo å få en del av de i kassa, da jeg har mekka egen viftestyring :smile: de er j... nyttige. smart det der med sånn 3-4 pins greie Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det går jo f.eks ann å montere inn en ekstra PSU.. Har gjort det sjøl, og det fungerer utmerket. Da slipper jeg å belaste min allerede slitne 250W.. Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 enkleste e å kjøpe Digital Doc 5... Dn kan du koble 8 vifte på, å du har temp. føler til samtlige vifte... GENIALT :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Kan man bruke digital doc til å styre lys oxo?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 http://www.overklokking.no/casemods/diy_ba...ybus/index.html Denne kan bygges uten kretskort også, så hvorfor ikke...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå