Shurom Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Søsteren min ønsker seg karoke til bursdagen og jeg lurte på om playstation 2 sammen med det karoke spillet som er på markedet nå, singstar eller noe var det ? Vil det bli en god løsning ? kan ps2 spille DVD kansje uten noe ekstra og hvordan blir det prismessig i forhold til andre karoke systemer ? Håper dere kan hjelpe Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Prismessig vil det bli litt dyrere med ps2. Hvis hun har dvd spiller fra før av, så trenger hun jo bare en karaokeplate, samt en slik. Men opplevelsen blir ikke den samme. Har prøvd begge deler, både sang på vanlig DVD-spiller, og sang på Singstar, og Singstar er 10 ganger så morsomt som vanlig Du kan også spille av en DVD film på en ps2. Anbefaler ps2 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Søsteren min ønsker seg karoke til bursdagen og jeg lurte på om playstation 2 sammen med det karoke spillet som er på markedet nå, singstar eller noe var det ? Vil det bli en god løsning ? kan ps2 spille DVD kansje uten noe ekstra og hvordan blir det prismessig i forhold til andre karoke systemer ? Håper dere kan hjelpe 5264620[/snapback] PS2 kan spille dvd'er ja (sone 2). Finnes veldig mange Singstar spill for Playstation, og har sett Ps2 + Singstar 80's (siste singstar-spillet) til under tusenlappen, lurer på om det ikke var Elkjøp. Du får også endel andre karaoke-spill på PS. I tillegg så kan hun jo bruke vanlig karaoke-dvd på PS2 også, så alt i alt skulle jeg tro at en PS2 med Singstar er mye bedre alternativ enn DVD, Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Om man kjøper en dedikert karaokespiller som kan lese cdg så har man et mye større utvalg i sanger enn hva man får med singstar. På nettet finnes store mengder karaokelåter i dette formatet, eller formatet mp3+g som f.eks kan spilles i Winamp med cdg-plugin. Har man pc som er koblet til tv eller annen større skjerm (eller bærbar pc som er lett å flytte med seg) er det nok å kjøpe seg en enkel mikser og man har et ok karaokeanlegg til hjemmebruk og fest. Utvalget låter er da nærmest ubegrenset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå