Mafo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nå kan du få en versjon av Bibelen som er liten nok til å henge på nøkkelknippet ditt. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nesten rart at dette ikke har kommet før Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hehe, genialt! Hvor får man kjøpt den? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Stilig, og artig tiltak. ..men off, litt harry med skinn da trenger forsåvidt ikke, for jeg har på Qteken min. Dog, hvis poenget er å lette frakting, så har vel Qteker aldri vært kjent for å være små og lette Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bra, men da burde de ha gjort det skikkelig med merking (highlights) av vers, bookmarks, notater, søk osv. Står veldig lite info her her da, er den på engelsk eller norsk? Og hvilket oversettelse? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 litt OT, men akk. Jeg har faktisk sett en ordentlig bibel på den størrelsen der. den hadde skrifttype 1 eller noe. gikk an å lese hvis var veldig interessert og hadde godt syn Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 litt OT, men akk. Jeg har faktisk sett en ordentlig bibel på den størrelsen der. den hadde skrifttype 1 eller noe. gikk an å lese hvis var veldig interessert og hadde godt syn 5266719[/snapback] Har sett en også, men trengte forstørrelsesglass for å lese. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En digital bibel kan brukes på en hvilken som helst datamaskin med Windows 2000 eller XP. Det er imidlertid ikke støtte for Windows 98 eller Mac OS. Virker som om Gud er XP/2K-fan...noe å tenke på for dem som sitter med ukristelig programvare som WinME/98 eller..gud forby..OSX Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ahahaaa! *brølele litt* Så ekstremt teit! Haha, noe av det dummeste jeg har sett! xD Noe for amerikaneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg