Vulkanuz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei, her i huset har vi skaffet oss ip telefon fra telenor noe som forsåvidt er greit. Men det som er problemet er at jeg ikke får portforwarda på den boksen som følger med, dette gir meg problemer med blant annet nedlastning av WoW patchene og andre programmer som trenger åpne porter. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hæ? Du skal ikke trenge å portforwarde noe som helst på telenor sin IP telefoni boks, alt det gjør du i modem/ruteren. Lenke til kommentar
Vulkanuz Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Har Portforwarda på modemet og på switchen i systetem, likevel er portene stengt. Har gått ut ifra at det er der det stopper, ettersom dette var helt greit før vi fikk ip telefonen. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kobl om slik at du bare kobler Iptelefon boksen i switchen. Da får du se om det er den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå