staagri Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Har kjøpt nytt hk Epox 9NPA Ultra med samsung 250GB sata disk, men får ikke hd led til å funke. Når jeg kobler den riktig lyser den hele tiden og når jeg snur kontakten lyser det seff ikke. Noen som vet hva det kan være?? innstillinger noen plass? Endret 7. desember 2005 av staagri Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Enten har du koblet feil, eller så er det vel feil på HK. Sikker på at du ikke har byttet om PWRLED og HDDLED? Lyser det hele tiden i begge LED`ene? Skriften på "kabelpluggen"(hakke peiling på hva jeg skal kalle den! :!: ) skal NESTEN bestandig være "utover" fra hovedkortet... Lenke til kommentar
staagri Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Enten har du koblet feil, eller så er det vel feil på HK.Sikker på at du ikke har byttet om PWRLED og HDDLED? Lyser det hele tiden i begge LED`ene? Skriften på "kabelpluggen"(hakke peiling på hva jeg skal kalle den! :!: ) skal NESTEN bestandig være "utover" fra hovedkortet... 5267711[/snapback] Skriften peker utover, og da lyser den. Power LED lyser som den skal Syns hele greien er merkelig, får også opp ikon ved klokken om trygg fjerning av maskinvare, der jeg kan "fjerne" harddisken, det har jeg ikke vert borti før! Er vel ikke normalt at den skal være der selv om det er S-ATA disk?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 prøv å ta ut ide kabelen til cd-romen.. mitt lys bruker å låse seg å da må jeg ta den ut, og starte opp for så å slå av å plugge i igjenn.. bare skjedd når jeg har fått bluescreens da.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) får også opp ikon ved klokken om trygg fjerning av maskinvare, der jeg kan "fjerne" harddisken, det har jeg ikke vert borti før! Er vel ikke normalt at den skal være der selv om det er S-ATA disk?? Joda,det er fordi du har S-Ata disk. Det skal være sånn. Bare gå på innstillinger og sett ikonet til "skjul alltid". Endret 8. desember 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 får også opp ikon ved klokken om trygg fjerning av maskinvare, der jeg kan "fjerne" harddisken, det har jeg ikke vert borti før! Er vel ikke normalt at den skal være der selv om det er S-ATA disk?? Joda,det er fordi du har S-Ata disk. Det skal være sånn. Bare gå på innstillinger og sett ikonet til "skjul alltid". 5270239[/snapback] ehm.. innstillinger hvor? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Høyreklikk nede på verktøylinjen og gå på egenskaper også trykker du tilpass. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Høyreklikk nede på verktøylinjen og gå på egenskaper også trykker du tilpass. 5270532[/snapback] takker så mye Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 En s-ata disk kan du "hot plugge" dvs du kan koble den til og fra mens maskineriet er i gang på samme måte som usb. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 En s-ata disk kan du "hot plugge" dvs du kan koble den til og fra mens maskineriet er i gang på samme måte som usb. 5271586[/snapback] har prøvd det på min maskin men det går ikke.. plugger jeg i en til s-ata hdd mens pc'en er på, låser den seg, og hvis jeg kobler den fra og drar den ut mens maskinen er på, så begynner alt å lagge så vanvittig men uansett, du har helt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå