Stonescream Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Noen som har kjøpt bærbar fra USA og har en strømomformer som de kan anbefale? Hvordan fikk dere den sendt fra USA (Har bekjentskap der) så beste og sikreste måten uten veien innom TOll Og avgiftssvineriet Lenke til kommentar
eLecky Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Kjøpte bærbar i USA, men den strømforsyningen som fulgte med taklet fra 100 volt til 260 volt inn spenning så det var ikke noe problem. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Tror ikke du behøver å tenke på volten. Alle moderene ladere går fra 110 til 230 volt, og finner automatisk ut av det. Jeg hadde min med meg på ferie i USA i sommer, det var bare å plugge inn. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 ser bra ut så langt. Samme type stikkontakt? ingen merkelige greier på den fronten? Hvordan sende den over kjølen da? Med TNT, USMAIL, FLypost osv. Må være sikker og bra så ingen kræsjet maskin når kommer fram. Lite hyggelig det. Lenke til kommentar
rogers Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Stikkontakten er ikke det samme, men man kan som regel skifte ut ledningen som går fra strømadapter til stikk. Du bør velge flyfrakt av typen FedEx, UPS eller DHL. Styr unna vanlig post som USPS (US Postal Service). Jeg har meget gode erfaringer med FedEx og UPS. Roger Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 takker for den infoen. Får se når ati 9000 er tilgjengelig så tenker jeg det blir det kanskje en compaq 2800 Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Siden det er en bærbar maskin så må du nok ha en omformer, siden det ikke er en bryter du kan slå om slik det er på stasjonære. Men, kjøp deg en omformer på Clas Ohlson. Den koster 198 å funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå