Straffa Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) har ikke hard disk til xbox 360 her, men skal få tak i en. det jeg lurte på er at som mange vet får du ledig 13 gb til ditt eget bruk av de 20 gb. det må vel bety at spill blir catchet til hard disken? hvis man og tar reload eller går inn og ut av menyer og slikt så leser den fra hard disken og dvd platen? mindre dvd bruk og mindre støy? kan noen bekrefte dette? Endret 7. desember 2005 av avanore Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Nå har jeg ikke prøvd uten harddisk, men jeg synes både PDZ og PGR3 bruker mer enn lang nok tid på å laste inn brettene/banene, så noe cache til hdd tror jeg ikke det er i de titlene. Endret 7. desember 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Halo 2 på Xbox har elendig cutscenes hvor man ser at objekter mappes i "realtime" ..skikkelig dårlig! Halo 2 emulert på Xbox360 mapper såpass fort til at man kan faktisk tro at de er ferdigmappet Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 vet ikke om noen av launch titlene har det, men det er mulig for utviklrene å legge til et automatisk cache valg, dvs. for folk med hdd så loader spillene raskere enn folk uten hdd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå