Lurifaxx1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei! jeg og en kompis skal ha et lite mini lan bare jeg og han. dette virker kanskje ikke som et stort problem, han bor 40 meter unna, men jeg finner ingen måte jeg kan frakte med meg pcen og alt stashet over på. det er vel selve pcen som er problemet, Bil er ingen mulighet, da ingen kan kjøre min pc dit. Forslag på frakt metoder? ps: det er også veldig glatt her, is på veiene, vil ikke risikere å bære den med armer, kan jo falle Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvis du har en kjelke e.l. kan du jo kanskje legge maskinen på den, surre den godt fast og gå forsiktig bort til kammeraten din, så stikke tilbake og gjøre det samme med skjermen? Mus, tastatur og alt det andre tar du bare med deg i en ryggsekk elle bærepose Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) trillebår, funker fett ;D eller rett å slett bære ? jeg tok armen fatt, ca 250 meter til min kompis Endret 7. desember 2005 av espennyh Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 trillebår, funker fett ;D eller rett å slett bære ? jeg tok armen fatt, ca 250 meter til min kompis 5266138[/snapback] Trillebår funker jo forsåvidt, men det er ikke like bra på glatta. Bæring var jo ikke aktuelt, siden det er glatt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Få deg ordentlige sko, og bær. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 om man er forsiktig så x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå