matmons Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Har tenkt og kjøpe en skriver til ca.1000kr Hvilken bør jeg velge? Dette kommer til og vere en all-round skriver som takler det meste. Fart ingen nødvendighet. Så det blir helt sikkert en farge blekk men hvilken, har sett litt på canon s520 men denne er litt dyr 1500. Så om det er noen som har gode forslag så kom gjerne med en anbefaling. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 23:36, matmons skrev:, har sett litt på canon s520 men denne er litt dyr 1500. Er uten tvil en av de beste skriverene i denne klassen. Er ikke tvil om hva jeg hadde valgt. Du har det igjen i glede over en god skriver, og den er økonomisk i drift. Legg på en 500kr, du har igjen for det i lengden. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Kjøp Lexmark z23 (eller hva nå den heter) på elkjøp før 199 kroner. Den er billigere enn patroner!! (Drittskriver, men den er da billig:-) ) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 11:41, Zalofigth skrev:Kjøp Lexmark z23 (eller hva nå den heter) på elkjøp før 199 kroner. Den er billigere enn patroner!!(Drittskriver, men den er da billig:-) ) Glem det. Er en møkkaskriver. Det følger helle rikke med svart patron. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 sjekk litt dinside.no de teste skrivere men jeg syns du burde satse på canon! de lager gode skrivere,samme om det koster 500mer det er verdt det i lengden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå