Gå til innhold

Feilflash. Hjelp, har jeg drept hovedkortet mitt?

superdigg

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle være fiks og flashe en custom bios på MSI 845 Ultra AR kortet mitt noe som har gjort at jeg ikke får bootet, den bare henger i POST. Er det noe mulighet for å få fiksa dette eller er kortet dødt og ubrukelig? Kan ikke vente evig på å få fiksa dette så værsåsnill og kom med et tips eller to til hva jeg kan gjøre! Jeg er avhengig av PC'n til arbeid så alternativet blir å springe ut og kjøpe et nytt kort i mårra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp men det hjelper så lite desverre. Urk. Sitter og ser på HK nå og lurer på om jeg skal springe og kjøpe et BD7II-RAID/IT7-MAX eller P4B533 E/L/1394. Noen tips isåfall. Det eneste jeg skal sjekke før jeg gir meg er å bytte ut keyboardet med et vanlig et. Jeg har et trådløst et nå og det kan jo tenkes at det ikke gir konstant nok signal - ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Som du ser av lista i posten over så var det ikke noe MSI kort nevnt akkurat... Og ingen fare - jeg er ikke komplett idiot, ikke noe windows flashing nei. Pur drDos som er det beste du kan bruke til å flashe. Hjelper jo lite når modulene i biosen ikke stemmer for flashen var fin den det var bare det at det jeg flashe stemte tydeligvis ikke helt med kortet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...