Richard87 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som kan forklare hvordan jeg far ASSOCIATORS OF til og fungere i VB(6)? btw, her er koden min... : (Forst finner den alle Lyd kort pa PC'en, dereter prover den og finne alle Driverne til diss) Dim strBuffer As String, Sound_Devices As Object, SD As Object strBuffer = "" 'Set the Operating System object Set Sound_Devices = WMI.Instance("Win32_SoundDevice") strBuffer = "Total: " & Sound_Devices.Count & " Audio devices." For Each SD In Sound_Devices Dim Driver2 As Object, Drivers As Object, Driver As Object, strQuery As String strQuery = "ASSOCIATORS OF {Win32_SoundDevice.DeviceID=""" & SD.DeviceID & """}" Debug.Print strQuery Set Drivers = WMI.Query(strQuery) Debug.Print Drivers.Count For Each Driver2 In Drivers 'Set Driver = Driver2 Debug.Print Driver2.Description Next Dim lError As Long, sDescription As String If Not SD.lasterrorcode = vbNull Then lError = SD.lasterrorcode If Not SD.errordescription = vbNull Then sDescription = SD.errordescription If sDescription = "" Then sDescription = "No Error" strBuffer = strBuffer & vbNewLine & vbNewLine & _ SD.Caption & " ( " & SD.Status & " )" & vbNewLine & _ "( " & SD.PNPDeviceID & " ) " & vbNewLine & _ SD.Manufacturer & vbNewLine & _ lError & ": " & sDescription & vbNewLine & _ "Installed: " & ConvertDate(SD.InstallDate) & vbNewLine Debug.Print strBuffer Next Set SD = Nothing Set Sound_Devices = Nothing jeg far bare feilmelding Invalid Object Path?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå