Gullars Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Såg at det var ein som nemnte www.supertroll.no. Er det nokon som har erfaringar med dei? Lenke til kommentar
ffs Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 www.domeneshop.no har også greie priser, 100kr for 1 år. Deretter bruker man DNSene til www.gratisdns.dk også hoster man det selv eller andre steder du har plass, billig løsning Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) EuroDNS tilbyr gratis .be-domene Endret 8. desember 2005 av MrGlenn Lenke til kommentar
persistent Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 For å reklamere enda litt for fastname. De kjører også tilbud på web-hotell nå, 33 kr. mnd (første året), prisen blir 66,- mnd f.o.m. år 2. Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 www.dot.tk er gratis Lenke til kommentar
olary Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 her er noen norske/danske billige sider www.b-one.net > denne har jeg selv og er fornøyd www.cliche.no www.surftown.no Lenke til kommentar
Altberger Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Litt om domener. Ved no.domene må du ha et firma regget i Brønnøysund. så enkelt er det! Du kan selvsagt bruke utenlandske registrarer og spare deg ca 20 kr pr domene. Selv bruker j domeneshop.no, de er ikke billigst men for en kundeservice! Ved .eu domener MÅ du være bosatt i EU. EØS-avtalen holder ikke. Ved EU domener bruker jeg en dansk kar som fikser det for meg billig. .com - du behøver KUN spenn og alle selger det. Men jeg antar du også skal opp med en site? Da anbefaler jeg at du bruker WordPress og kjøper ditt første .com domene (eller .no for den saks skyld) gjennom http://www.hostgator.com/ Steika billig og et brukerpanel som lar deg sette opp dashbordet til WP vha en knapp som heter El Fantastico - og ja den var virkelig el fantastico. Om domenet ditt er opptatt kan du gjøre et kupp her; (utelukeknde toppdomener både for .com - .no - .org) Domains for sale Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tråden er fire år gammel, så vi steger denne da trådstarter nok har fått svar på det vedkommende lurer på. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg