RedRocK Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei! Jeg leter litt rundt på nettet etter nett butikker som selger billige domener! Men jeg har ikke funnet noe... Jeg lurer derfor på om noen vet om et sted der man kan kjøpe billige .com domener! Og kun .com domene med sånn at man kan gjøre hvis jeg skriver www.feared-climax.com, så kommer addressen http://www.redrock.arkhost.co.uk/feared%20climax/ opp! Mvh. Carl Henrik Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 GoDaddy.com pleier å være generelt veldig billige av seg Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Godaddy er nok noe av det billigste du får ja! Jeg støtter forslaget =) www.godaddy.com Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Ok, men jeg hadde helst tenkt meg et norsk firma Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det er nok å lete i her: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naring...neregistrering/ Lenke til kommentar
mariusgr Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Billig registrar av .no domenenavn er www.domenenavnet.no Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvorfor vil du ha et norsk firma? Tror ikke du finner noen norske firma som matcher godaddy iallefall. Jeg bruker bare godaddy på domenene mine. -C- Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 GoDaddy.com pleier å være generelt veldig billige av seg 5264229[/snapback] GoDaddy er uten tvil billig... kjøpte et av mine domener der via QXL. (www.phpmyborder.com) Til prisen å være er jeg veldig fornøyd sålangt. Veldig godt kontrollpanel der, men bruker jo mest FTP nå for tiden... responstiden er jo som forventet... 180ms som er noe seint i forhold til dansk og norsk hostede sider, de ligger vell under 50 stort sett.... BTW... ser at det finnes ingen annonser på qxl for tiden ang dette domenet, så da må du evt gå direkte til supertroll.no ( de tilbyr studentrabatt også...) Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vet ikke om det er relevant men norske fastname.no selger domener. De har juletilbud nå i desember og du kan få biz, org, com, no osv. for 95 kr. Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når det gjelder .com domener. Må man ikke ha firma da ? Eller er det bare å registrere et "lekefirma" så kan man kjøpe domene ?? Hva koster det med slikt lekefirma isåfall ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når det gjelder .com domener. Må man ikke ha firma da ? Eller er det bare å registrere et "lekefirma" så kan man kjøpe domene ?? Hva koster det med slikt lekefirma isåfall ? 5266849[/snapback] Nei Ingen begrensninger der...Bare du har penger Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jepp, ingen begrensninger... Kjøpte selv et com domene fra fastnet for 95,- for 4-5 dager siden. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 bruker http://www.domeneshop.no og det funker veldig bra for meg hvertfall Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når det gjelder .com domener. Må man ikke ha firma da ? Eller er det bare å registrere et "lekefirma" så kan man kjøpe domene ?? Hva koster det med slikt lekefirma isåfall ? 5266849[/snapback] Nei Ingen begrensninger der...Bare du har penger 5266926[/snapback] Hm..men var det ikke latterlig billig da. 7 dollar for et .com domene ? Det skjønnte jeg ikke helt.. Noen som kan forklare som har peiling på dette her... Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ingen fullgod forklaring, annet enn de fleste sikkert har bra fortjeneste på dette. Som sagt fastname selger for 95 norske - ganske billig det å.... Og det er tilbudspris, har faktisk sett tilbudspriser hos utenlandske firmaer helt nede i 5,95 $. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ingen fullgod forklaring, annet enn de fleste sikkert har bra fortjeneste på dette. Som sagt fastname selger for 95 norske - ganske billig det å....Og det er tilbudspris, har faktisk sett tilbudspriser hos utenlandske firmaer helt nede i 5,95 $. 5267026[/snapback] 95 første + moms første året ja.. 250kr + moms pr år videre og du kan sikker plusse på et ekspedisjons gebyr og Endret 7. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Jepp Men omregnet blir vel det ca. 20 kr mnd fra og med år 2, og det tilsvarer vel en Cola på en bensinstasjon eller 6-7 sigaretter. Fortsatt til å leve med, iallefall om du legger litt arbeid i sida og ser nytte i det. Har du bredbånd til 3-400 eller mere så er vel ikke 20 kr ekstra for et domene all verden da Endret 7. desember 2005 av persistent Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Surftown er etter min mening som kunde i et par år gode Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 b-one.net tilbyr .no domener til 115kr + moms og de har ganske billige og raske webhoteller også... bør vurderes hvis du vil ha .no domene! Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Må bare minne om at kjøp av domene og kjøp av webhotell er to forskjellige ting da... Sånn at ingen misforstår det. .com domener til $6.95 er uten hosting. da må leie deg inn på en server i tillegg for å ha en webside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg