Gå til innhold

Kjøp av domene ?

RedRocK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GoDaddy.com pleier å være generelt veldig billige av seg :)

5264229[/snapback]

GoDaddy er uten tvil billig... kjøpte et av mine domener der via QXL.

(www.phpmyborder.com)

Til prisen å være er jeg veldig fornøyd sålangt. Veldig godt kontrollpanel der, men bruker jo mest FTP nå for tiden...

responstiden er jo som forventet... 180ms som er noe seint i forhold til dansk og norsk hostede sider, de ligger vell under 50 stort sett....

BTW... ser at det finnes ingen annonser på qxl for tiden ang dette domenet, så da må du evt gå direkte til supertroll.no ( de tilbyr studentrabatt også...)

Lenke til kommentar
Når det gjelder .com domener. Må man ikke ha firma da ? Eller er det bare å registrere et "lekefirma" så kan man kjøpe domene ?? Hva koster det med slikt lekefirma isåfall ?

5266849[/snapback]

Nei

Ingen begrensninger der...Bare du har penger

Lenke til kommentar
Når det gjelder .com domener. Må man ikke ha firma da ? Eller er det bare å registrere et "lekefirma" så kan man kjøpe domene ?? Hva koster det med slikt lekefirma isåfall ?

5266849[/snapback]

Nei

Ingen begrensninger der...Bare du har penger

5266926[/snapback]

Hm..men var det ikke latterlig billig da. 7 dollar for et .com domene ? Det skjønnte jeg ikke helt.. Noen som kan forklare som har peiling på dette her...

Lenke til kommentar
Ingen fullgod forklaring, annet enn de fleste sikkert har bra fortjeneste på dette. Som sagt fastname selger for 95 norske - ganske billig det å....

Og det er tilbudspris, har faktisk sett tilbudspriser hos utenlandske firmaer helt nede i 5,95 $.

:w00t:

5267026[/snapback]

95 første + moms første året ja..

250kr + moms pr år videre og du kan sikker plusse på et ekspedisjons gebyr og

Endret av taz
Lenke til kommentar

Jepp :whistle:

Men omregnet blir vel det ca. 20 kr mnd fra og med år 2, og det tilsvarer vel en Cola på en bensinstasjon eller 6-7 sigaretter. Fortsatt til å leve med, iallefall om du legger litt arbeid i sida og ser nytte i det.

Har du bredbånd til 3-400 eller mere så er vel ikke 20 kr ekstra for et domene all verden da :innocent:

Endret av persistent
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...