abarhaugen Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hei har tenkt å lage en viftekontroll som den som overklokking har, men jeg finner ikke ut hvor delene er kan noen gi meg linkene til de eksakte delene jeg trenger slik som molexkabelen og elektronikkboksen? Jeg har tenkt og konble kald kathode neonwire og vifter på denne, vil dette gå greit? Jeg trenger også link til noen tøffe knapper som kan brukes! Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 http://www.elfa.se/no/ har alt du trenger. :smile: Microplex har brytere, men du kan jo like gjerne bestille fra ELFA. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Jeg skulle hatt de eksakte linkene til varene er det mulig å få tak i disse?? det var spesielt vanskelig og finne 4 pin molex kontakt for påkobling av forskjellige lys. MVH Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
10-ern Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Elfa-nummer: 44-188-28 eller 44-189-27 Søk på elfa.se/no/ Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: abarhaugen skrev (2002-09-03 13:08):Jeg skulle hatt de eksakte linkene til varene er det mulig å få tak i disse?? det var spesielt vanskelig og finne 4 pin molex kontakt for påkobling av forskjellige lys. Molexkontakter trenger du ikke, klipp av kontakten og fest rett i kretskortet (lodde) eller monter en sånn sak der du kan skru fast ledningene (husker ikke hva det heter). Har sagt dette flere ganger før, men skal du lage en veldig bra og billig trinnløs viftekontroller er denne guiden veldig bra. Der står art.nr. til elfa i en tabel. Jeg skal lage kretskort til denne kretsen idag/imorgen. Typisk tegne idag, og etse imorgen, hvis det er matriale på laben såklart :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå