And.rs Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei, har akkuratt koblet opp x360 til min hd-tv.. Når jeg setter innstillingene til 1080i merker jeg streker som daler nedover skjermen. sorte streker, bølger liksom nedover akkuratt som om det er dårlig signal eller noe.. Med 720p er det med en mindre, eller helt borte..Noen som har opplevd det samme eller vet noe om det? takker for svar... Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hvilken hd-tv er det snakk om da? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Hei, har akkuratt koblet opp x360 til min hd-tv.. Når jeg setter innstillingene til 1080i merker jeg streker som daler nedover skjermen. sorte streker, bølger liksom nedover akkuratt som om det er dårlig signal eller noe.. Med 720p er det med en mindre, eller helt borte..Noen som har opplevd det samme eller vet noe om det? takker for svar... 5264075[/snapback] viewpia 32" fra elprice.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Denne du snakker om? Hvis det er den, så har det jo kansje noe å si at den er såpass dårlig fra før av. Men det er jo noen andre her på forumet som har lik tv, og de får det til tror jeg. Du bør finne de andre på foumet som har lik tv og sende dem pm eller no. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) hvis det er den tvn så er det bare å skru på 720p siden den ikke støtter 1080p Oppløsning: 1366 x 768 Endret 7. desember 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Den testen som "Andyax" linka til var ikke særlig overbevisende samt til lite nytt hvis noen planlegger å kjøpe seg denne tv`en. Har hatt samm eTV`en i nesten et halvt år nå og er meget fornøyd med den. Den er selvfølgelig ikke like bra som en TV i 30k klassen men jagu meg om den leverer meget gode bilder via component og VGA. Flere enn meg som er fornøyde med TV`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå