Gå til innhold

x1800xt oc med 760MHz core på komplett

graks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første koster kortet du linket til 5150 kr for det andre har 7800gtx 512 blitt solgt for 5760kr flere steder.

Uansett er det gode alternativer nå som det ikke går an å få tak i 7800gtx 512, det du ikke for i ytelse sparer du i kroner.

Det er nokk r580 som blir et evt svar på 7800gtx 512

Edit:Ser også at de har fått inn x1800xt kort til 4700kr

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

nej, første gang jeg opplevde det var når jeg bestilte p4n i 2001 eller noe sånt.. MPX var billigst, men hadde ikke på lager så da trakk jeg ordren tilbake og bestillte en plass de hadde :)

Slike "forventet" dato er noe jeg er noe skeptisk til, ingen garanti for at de får varen da :(

Lenke til kommentar

kan dette være rett? noen som har sett dette bekrefta? har aldri hørt om kort som har kommet med 135 mhz extra på kjærna :nei: ser ut som riktig værdu er 660 mhz.

fant dette i en review... som er feil....trodde det stod at det scora 38% bedre enn andre 1800xt :blush: tidli på morran ja. lar det stå så dere kan le litt

PowerColor X1800 XT blows the rest of the cards out of the water. Notice the performance differences between different boards. Compared to X800 XT, the new high-end card from PowerColor scores from ~32 to 38% more across all three game tests.

når det gjelder 1800xt er nok dette det råeste

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Når dere nevner det

på x1800xt finner jeg denne infoen andre steder (powercolor seff)

Performance:

• GPU R520 à 625MHz

• Mémoire à 1500MHz 256BIT

• 512Mo GDDR3

• RAMDAC 400MHz

• 16 pixel-pipelines

• 16 lignes PCI Express™

• CrossFire™ Ready

Muligens en skrive feil ja

Link

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ikke dårlig at et papirkort nesten kom i hyllene hos Komplett da!

Det hadde vært flott med tanke på frakt fra Komplett også, å kunne få tilsendt papirskjermkortet sitt med vanlig porto på 5-10,-!

Jeg frykter dog at papirskjermkortet vil sitte litt løst i PCI-E-porten, kanskje man må slenge inn en 10-15 A4-ark for å få det til å sitte skikkelig. Også vet jeg ikke om Ati/Powercolor tåler at papir får kjørt strøm gjennom seg i et sett. Spørs om man får skjermbilde i det hele tatt, men du og du for et rått skjermkort!

Edit: Ati har innført svært enkel montering med disse papirskjermkortene deres, der bør de få et klart pluss i boka. Bare å klippe rundt selve kortet når du får papiret ditt, og så er det klart. At det ikke er et virkelig skjermkort som ikke kan brukes til noe, syns jeg er unødvendig å trekke ned på. Det er typisk nVidia-fans å sverte Ati for noe sånt.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...