xblast Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg skulle endre størrelse på en partisjon med partition magic. Under partisjoneringen så gikk strømmen, så nå kommer jeg meg inn i windows uten profilen min eller noen ting, da alt dette ligger på D:. Så problemet mitt er å få denne partisjonen på beina igjen uten å miste noe data. Fra PM så ser jeg at typen på denne partisjonen er "PqRP", også står det at den er full, noe den ikke var før partisjonering. Er det bare mulig å få den til ntfs ved å formatere? Eller finnes den noen andre triks? jeg vet forøvrig at filene mine ligger der, da jeg får opp partisjonen med linux. Men ikke i windows. Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hehe kjipern. Ikke meningen å le, men det er jo morro typisk at strømmen går midt i partisjoneringen.... :/ Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg vet forøvrig at filene mine ligger der, da jeg får opp partisjonen med linux. Men ikke i windows. 5263941[/snapback] Hva betyr dette? Hvis du har tilgang til filene i Linux så ville jeg kopiert de så fort som mulig. Etter det kunne jo du slettet partisjonen og lagd en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå