Sink Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 haha, no galt her Nedlastingshastigheten din er 5122 kbits/sekund. Opplastingshastigheten din er 556 kbits/sekund. Jeg får aldri noe mer enn 320kB/s ned fra noen sider. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Husk at det er stor forskjell på kbit og kB/s. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Da sitter du på en 100mbit. Er en viss forskjell.Det er og viktig at du ikke har fullt av andre programmer oppe som laster ned data mens du tester linjen, slik at resultatet blir nøyaktig. 5264222[/snapback] Jeg vet da dette Er ikke helt bak mål. Hadde ingen andre netting oppe når jeg testa. Fikk fortsatt bare 14,5Mbit for det.... Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Stor forskjell på denne og TP-test ? Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Stor forskjell på denne og TP-test ? Lenke til kommentar
grimzy- Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ...så nå blir vel hw.no ENDA treigere... Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ...så nå blir vel hw.no ENDA treigere... 5264285[/snapback] Hvis du leser litt lengre opp så ser du at det ikke stemmer.. Speedometeret kjører på egne servere og egne linjer som ikke påvirker hastigheten på hw.no Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når man er innpå det med at Forumet er treigt. Er det ikke på tide å oppgraddere serverne/linjene til forumet. Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 2100kb/sek på min ngt 3500 linje. Vet noen om nextgentel faktisk skrudde opp hastighetene sine som de lovet. Får det samme på alle speedometere. 5264199[/snapback] Alle kunder skal bli oppgradert innen utgangen av januar 2006. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når man er innpå det med at Forumet er treigt.Er det ikke på tide å oppgraddere serverne/linjene til forumet. 5264355[/snapback] Den der er jeg enig i.... Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når man er innpå det med at Forumet er treigt.Er det ikke på tide å oppgraddere serverne/linjene til forumet. 5264355[/snapback] Den der er jeg enig i.... 5264377[/snapback] Ja, jeg også. Får ofte beskjed om at forumet er overbelastet og ikke kan svare min forespørsel. Ikke at det er noe stort problem, bare litt irriterende.. Tviler på at det blir mindre forumaktivitet når vi nærmer oss juletider. Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan noe fortelle meg hva som er forskjell på TCP og UDP når vi først er inne på saken ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, jeg også. Får ofte beskjed om at forumet er overbelastet og ikke kan svare min forespørsel. Ikke at det er noe stort problem, bare litt irriterende.. Tviler på at det blir mindre forumaktivitet når vi nærmer oss juletider. 5264410[/snapback] Dette har forumstyret svart på mange ganger, blandt anna her Som jeg har svart i fire andre tråder her, vi er klar over det og det blir jobbet for å løse problemet. Forh.vis bør det ikke ta mange dagene til nå før problemene har løst seg helt. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bare for å gjøre det helt klart. Ingen andre tjenester vil overhodet merke noe til dette da vi ikke hoster speedometeret selv. Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak. 5264670[/snapback] Dette stemmer nok ikke helt. Har ofte fått beskjeden "serveren er for overbelastet, prøv igjen senere", når jeg prøver å gå inn på hw.no-forumet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak. 5264670[/snapback] Dette stemmer nok ikke helt. Har ofte fått beskjeden "serveren er for overbelastet, prøv igjen senere", når jeg prøver å gå inn på hw.no-forumet. 5264793[/snapback] Problemet kan vel ligge et annet sted vettu... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak. 5264670[/snapback] Dette stemmer nok ikke helt. Har ofte fått beskjeden "serveren er for overbelastet, prøv igjen senere", når jeg prøver å gå inn på hw.no-forumet. 5264793[/snapback] Problemet kan vel ligge et annet sted vettu... 5264819[/snapback] Stemmer det, overbelasting på en server har ingenting med linjen å gjøre, forøvrig kan du lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ok, da misforstod jeg. Ser ut til at bredbåndstesten er overbelastet også, men etter mye om og men fikk jeg java-versjonen til å funke. 7136 ned og 4995 opp må vel sies å være ganske bra på en gratislinje (bra jobbet SiO) Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Får ca 1600 ned på en 3000 linje, det samme som på itavisen, så får ikke akkurat toppfart via http, laster jeg ned fra ftp plasser så får jeg full nedlasningshastighet, noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ok, da misforstod jeg. Ser ut til at bredbåndstesten er overbelastet også, men etter mye om og men fikk jeg java-versjonen til å funke. 7136 ned og 4995 opp må vel sies å være ganske bra på en gratislinje (bra jobbet SiO) 5264940[/snapback] gratislinje som er bedre enn min betalningslinje? forklar deg *vil ha* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå