Gå til innhold

trenger ny mus!

Anbefalte innlegg

venstre knappen på min logitech mx300 har sagt takk og farvel... og jeg trenger da en ny mus. behovet er ikke så megastort, men den må være god og kunne brukes i WoW. Kanskje et par runder i CS, men har ingen planer om å starte en proffkariere.

Har litt digg på microsoft sin mus, og fant en look alike på microplex... :D Noen som har erfaringer med denne eller føler for å gi meg et hint om et bra muse-kjøp? :D

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=x8mon3313&mcat=c444

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet en MX518 i dag, og fikk ståpels i nakken. Den påfølgende bestillingen var en ren ryggmargsrefleks. Gleder meg til jul!

Testet forresten en Razer Copperhead samtidig, og den kom ikke i nærheten en gang. Fikk "10år gammel Lada"-følelsen av den. Ikke fordi den var teknisk dårlig eller noe, men den virket som en billig sammensatt plastdings. Fikk ingen kvalitetsfølelse, spesielt ikke av plast sideknappene.

Ms laser 6000 skipper visst veldig såvidt jeg har forstått, men jeg har aldri prøvd den og spiller aldri selv.

Lenke til kommentar

har alltid hatt møkkamus, med oppløsning på ca 3,1 dpi :blush:

Fant nylig ut at jeg skulle ta på meg spanderbuksene og kjøpe ordentlig mus, betalte 395,- på elkjip for Logitech MX518 (prislappen sa 499,- men selger insisterte på 395,- da maskinen hans sa nettopp dette :D ) gidda ikke krangle på det jeg

KONGEMUS!!!!!!!!!! må si jeg ble ufattelig positivt overasket over hvor mye musa faktisk har å si. Spiller endel online og har alltid brukt tastaturet heftig, men nå ligger de viktigste funksjonene på musa, 8 knapper er deilig:) et stort pluss er at man faktisk kan stille oppløsning i spillene, kanon å ha 1600dpi når man trenger rask reaskjon, men justere ned til fininnstilling når man ligger og sniper folk på langt hold og vil ha headshot på 250m+ i sniper elite:)

Moralen her er: kjøp logitech mx518 om du vil ha ei fantastisk deilig mus :thumbup:

Lenke til kommentar
noen som har en formening om ms laser 6000?

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36521

ment til å brukes til litt CS men for de meste WoW, ikke sånn veldig gamer :)

5269862[/snapback]

ADVARSEL

Bruttern kjøpte seg en slik mus: Laser ms 6000, men er ikke fornøyd..

Musa klarer rett å slett ikke brå bevegelser, ingen gamers drøm..

Ville ikke kjøpt denne musa.. Ingen bra mus. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...