Athlon Power Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jeg lurer på om en Alpha 8045 kjøleribbe med en 19 db papst vifte fra microplex holder for og kjøle ned en Amd t-bird 1333@1553. Hv vil tempraturen sånn ca. bli. Hvis ikke dette holder hva burde jeg kjøpe. papst 26, enermax variabel, papst 32???. BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 HHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOO Boen med noen formening om dette???? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Noen med forslag????? BobboZ Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jeg kjører en Athlon 266 1333@1333. Det holder på denne maskinen. Jeg spiller ikke, men driver med en del videoredigering. Tror den vil falle ut pga. den ganske ekstreme oc'en din. Husk at den PAPST viften flytte kanskje ikke mer enn halvparten så mye luft som foreks. en Globalwin FOP38. Og les nøye på viftas spec. Man kan bli grundig lurt pga. den varierende bruken av kubikkmeter og kubikkfot pr tidsenhet. Jeg ville valgt en kraftigere vifte hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Se på netconnection, der har de alpha til tilbudspris tror jeg?, du kan stort sett bruke alle vifter på denne ribben, men jeg ville gått for Enermax, eller Zalman for å styre støyen litt, vet ikke om du er interesert i støynivå men,men :smile: Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Alphaen kjøler ned ALT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå