Cilleron Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hei! Er det noen som vet om et hotell/motell i Trondheim m/omegn som ikke er altfor dyrt? helst innenfor en 1/2 time fra tr.heim, er det i nærheten av E6 kan det godt være inntil en time fra trondheim. jeg hadde booka på www.leangenhotel.com, men pr telefon fokk jeg beskjed om at de var nedlagt! dette haster, siden dette gjelder natt til søndag... overnattning er løst, har flere spørsmål lengre ned... Endret 7. desember 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ta en titt innom Hotell.no, søk, og se om noe passer. Endret 7. desember 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 har sett der, men det var vanskelig å finne noe utenom byen... om det er sør for byen (langs e6) kan det godt være lenger unna byen... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan jo ta E6 nordover 3-4mil til du kommer til stjørdal.. Der har du både Rica Hell Hotell rett ved værnes flyplass, eller så har du en 2-3 hotell nede i stjørdal sentrum. Lenke til kommentar
Randy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hei!Er det noen som vet om et hotell/motell i Trondheim m/omegn som ikke er altfor dyrt? helst innenfor en 1/2 time fra tr.heim, er det i nærheten av E6 kan det godt være inntil en time fra trondheim. jeg hadde booka på www.leangenhotel.com, men pr telefon fokk jeg beskjed om at de var nedlagt! dette haster, siden dette gjelder natt til søndag... 5263699[/snapback] Du kan høre om det er noe ledig på Trondheim vandrehjem! Ligger ca 10-15 min gange utenfor sentrum. Skal visst ikke være dyrt heller! Trondheim vandrehjem Edit: Hvis du heller vil bo på ordentlig hotell, kan du høre med P-hotels trondheim, eller Thon Hotel Trondheim. E6 går forresten gjennom trondheim sentrum, så uansett hvor du velger å bo i trondheim er det sjelden langt fra E6 P-hotels Trondheim Thon Hotel Trondheim Endret 7. desember 2005 av Randy Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm, ligger det ikke et hotell 3 min unna togstasjonen i Trondheim? Mener det koster 500 kroner for et rom der.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm, ligger det ikke et hotell 3 min unna togstasjonen i Trondheim? Mener det koster 500 kroner for et rom der.. 5263805[/snapback] hadde vært kjekt med et navn eller nummer der, ja! vandrerhjemmet var jo like dyrt som flere av hotellene... leangen skulle ikke ha mer enn 550 kr for 2 personer i dobbeltrom, men det hjelper ikke når de er nedlagt... Lenke til kommentar
Randy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hmm, ligger det ikke et hotell 3 min unna togstasjonen i Trondheim? Mener det koster 500 kroner for et rom der.. 5263805[/snapback] I sikker på hvilket du mener, men P-hotel som jeg har nevnt over ligger nok omtrent 5-6 min unna og koster drøyt 500,- pr natt Endret 7. desember 2005 av Randy Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan hende det er det samme ja, skal spørre kompisen min som bor i Trondheim når han er ferdig på skolen. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei!Er det noen som vet om et hotell/motell i Trondheim m/omegn som ikke er altfor dyrt? helst innenfor en 1/2 time fra tr.heim, er det i nærheten av E6 kan det godt være inntil en time fra trondheim. jeg hadde booka på www.leangenhotel.com, men pr telefon fokk jeg beskjed om at de var nedlagt! dette haster, siden dette gjelder natt til søndag... 5263699[/snapback] Leangen Hotell nedlagt Det er jo rett ved siden av meg jo... Har ikke hørt noe om det... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Anbefaler trådstarter å sjekke ut siden her: Bysiden -> Hotell i Trondheim Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Leangen Hotell nedlagt Det er jo rett ved siden av meg jo... Har ikke hørt noe om det... 5264003[/snapback] det sto ikkeno på websiden, men når jeg ringte, så tok vaktmesteren tlf, og han fortalte meg det... Bysiden -> Hotell i Trondheim 5264027[/snapback] det var der jeg fant mest hjelp, men så kom jeg på at sjefen min er fra tr.h. og han kunne hjelpe! det ble i melhus, til 375 kr/natt for 2 personer! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei, det er et lite motell ca 4-5 mil sør for Trondheim i Stølen. Veldig koselig, flott betjening og enkel men god standard. Gode senger, frokost inkl. Husker ikke navnet, men ligger langs E6. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 hvor er det bomringen er? evt andre bommer? Lenke til kommentar
Randy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) hvor er det bomringen er? evt andre bommer? 5266062[/snapback] Kjører ikke bil her oppe, men mener å huske det er bomring i alle retninger når du skal inn i trondheim. Regner med at LarsP som lokalkjent vet mer om dette! Hvor skal du, bortsett fra å være i trondheim? Endret 7. desember 2005 av Randy Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) skal opp for å bytte bil med en som kommer fra fauske... Endret 7. desember 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Her er iallefall en oversikt over bomringer i Trondheim. Betaler du 1 gang i de bommene som er i Trondheimsringen, så ta vare på billetten. Den gjør at du kan passere gratis ved å dra billetten i stasjonen (Gjelder 1. time fra kjøp). Hvis jeg ikke husker feil, så mener jeg det er 2 eller 3 bomringer før du har kommet til Trondheim også. (Spørs hvilken vei du kommer fra) (Tatt fra erfaring kjøreruten Kristiansund -> Trondheim) Ut fra Trondheim, mot Stjørdal f.eks, er det vel også 2 bomringer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Her er iallefall en oversikt over bomringer i Trondheim. 5266980[/snapback] Det der er faktisk helt sinnsykt. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Er glad jeg sykler Endret 8. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Bare sånn til opplysning: 1. Januar er det slutt på alle bommene bortsett fra Sandmoen og ranheim (Tror det var de to, kanskje orkanger-bommene også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå