Gå til innhold

kjent i trondheim? spørsmål...

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om et hotell/motell i Trondheim m/omegn som ikke er altfor dyrt? helst innenfor en 1/2 time fra tr.heim, er det i nærheten av E6 kan det godt være inntil en time fra trondheim.

jeg hadde booka på www.leangenhotel.com, men pr telefon fokk jeg beskjed om at de var nedlagt!

dette haster, siden dette gjelder natt til søndag...

overnattning er løst, har flere spørsmål lengre ned...

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Er det noen som vet om et hotell/motell i Trondheim m/omegn som ikke er altfor dyrt? helst innenfor en 1/2 time fra tr.heim, er det i nærheten av E6 kan det godt være inntil en time fra trondheim.

jeg hadde booka på www.leangenhotel.com, men pr telefon fokk jeg beskjed om at de var nedlagt!

5263699[/snapback]

Du kan høre om det er noe ledig på Trondheim vandrehjem! Ligger ca 10-15 min gange utenfor sentrum. Skal visst ikke være dyrt heller!

Trondheim vandrehjem

Edit: Hvis du heller vil bo på ordentlig hotell, kan du høre med P-hotels trondheim, eller Thon Hotel Trondheim. E6 går forresten gjennom trondheim sentrum, så uansett hvor du velger å bo i trondheim er det sjelden langt fra E6

P-hotels Trondheim

Thon Hotel Trondheim

Endret av Randy
Lenke til kommentar
Hmm, ligger det ikke et hotell 3 min unna togstasjonen i Trondheim? Mener det koster 500 kroner for et rom der..

5263805[/snapback]

hadde vært kjekt med et navn eller nummer der, ja!

vandrerhjemmet var jo like dyrt som flere av hotellene...

leangen skulle ikke ha mer enn 550 kr for 2 personer i dobbeltrom, men det hjelper ikke når de er nedlagt... :(

Lenke til kommentar
Hmm, ligger det ikke et hotell 3 min unna togstasjonen i Trondheim? Mener det koster 500 kroner for et rom der..

5263805[/snapback]

I sikker på hvilket du mener, men P-hotel som jeg har nevnt over ligger nok omtrent 5-6 min unna og koster drøyt 500,- pr natt

Endret av Randy
Lenke til kommentar
Hei!

5263699[/snapback]

Leangen Hotell nedlagt :huh: Det er jo rett ved siden av meg jo... Har ikke hørt noe om det...

Lenke til kommentar
Leangen Hotell nedlagt :huh: Det er jo rett ved siden av meg jo... Har ikke hørt noe om det...

5264003[/snapback]

det sto ikkeno på websiden, men når jeg ringte, så tok vaktmesteren tlf, og han fortalte meg det...

Bysiden -> Hotell i Trondheim

5264027[/snapback]

det var der jeg fant mest hjelp, men så kom jeg på at sjefen min er fra tr.h. og han kunne hjelpe! det ble i melhus, til 375 kr/natt for 2 personer! :D

Lenke til kommentar
hvor er det bomringen er? evt andre bommer?

5266062[/snapback]

Kjører ikke bil her oppe, men mener å huske det er bomring i alle retninger når du skal inn i trondheim. Regner med at LarsP som lokalkjent vet mer om dette!

Hvor skal du, bortsett fra å være i trondheim?

Endret av Randy
Lenke til kommentar

Her er iallefall en oversikt over bomringer i Trondheim.

Betaler du 1 gang i de bommene som er i Trondheimsringen, så ta vare på billetten. Den gjør at du kan passere gratis ved å dra billetten i stasjonen (Gjelder 1. time fra kjøp).

Hvis jeg ikke husker feil, så mener jeg det er 2 eller 3 bomringer før du har kommet til Trondheim også. (Spørs hvilken vei du kommer fra) (Tatt fra erfaring kjøreruten Kristiansund -> Trondheim)

Ut fra Trondheim, mot Stjørdal f.eks, er det vel også 2 bomringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...