Forhatt Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg lurer på, om det går an, å skifte fra mono til stereo lyd på min PC. Skal nemli gkjøre lyden ut på en Tivoli Audio PAL, og da må jeg ha mono ellers blir den ene kanalen borte.' Lydkortet er integrert på hovedkortet mitt, som er Abit AV8. Takk for eventuell hjelp Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Beklager det doble innlegget, det skjedde noe tull her... Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg bruker vanlig stereo-audiokabel fra PC til en PAL. Selv om PAL'n kun gir mono ut er all lyden fra begge kanalene med. Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, jeg tror ikke det... Det er jo ikke så ofte det er store forskjellen, men om du hører på noe hvor forskjellen er stor, tror jeg nok det er temmelig klart at du bare får mono ut... Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Nei vent... min santen. Du har rett. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå